جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۲:۳۹ بعد از ظهر

اخبار محمد خزاعی

فیلم/دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌الملل:
ایران، آرژانتین و ایتالیا به عنوان هاب غذا در دنیا از سوی اتاق بازرگانی بین المللی انتخاب شدند؛ نگرانم که در این فضای تحریمی فرصت را از دست بدهیم

محمد خزاعی بیان کرد: icc به عنوان مهم‌ترین نهاد بخش خصوصی جهان برای حل مشکل غذا در دنیا تصمیم گرفت مراکز تولید غذا در دنیا را مشخص کند که ایران به عنوان یکی از این مراکز  انتخاب شد.

«دیپلماسی اقتصادی؛ آنچه هست و آنچه باید باشد» در گفت‌وگو با محمد خزاعی
نگاه اتاق بازرگانی به دیپلماسی اقتصادی، استراتژیک است نه ابزاری

دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌الملل می‌گوید: دیپلماسی اقتصادی فقط انتخاب رایزن نیست، رایزن بازرگانی یکی از ابزارهای لازم در این حوزه است. اتاق بازرگانی هم به دیپلماسی اقتصادی به‌عنوان یک استراتژی توجه دارد.

فیلم/رئیس اسبق سازمان سرمایه‌گذاری خارجی در گفت‌وگو با  «نود اقتصادی»:
در ماه‌های اخیر مراجعات سرمایه‌گذاران کشورهای همسایه به کشورمان خیلی بیشتر شده است

محمد خزاعی با بیان اینکه متاسفانه اقامت کشورمان را با یک قیمت ارزان ۱۰۰ هزار یورویی به خارجی‌ها می‌فروشیم، گفت: اگر می‌خواهیم صادرات کشور افزایش پیدا کند باید سازمان توسعه تجارت و سازمان سرمایه گذاری خارجی با یک دیگر ادغام شده و زیر نظر رئیس‌جمهور بروند.

چرا محمد خزاعی هنوز به تهران بازنگشته است؟
مشاور وزیر اقتصاد یکماه است در آمریکا چه می‌کند؟!

علت بازنگشتن آقای محمد خزاعی به کشور چیست؟ آیا ایشان هنوز در ماموریت اداری به سر می‌برند؟ یا به دنبال پیگیری امورات شخصی و یا دیدار با خانواده مقیم در آمریکا هستند؟ آیا این اقامت اضافی با پرداخت تنخواه ماموریت از بودجه دولت صورت گرفته است؟

گزارش «نود اقتصادی» از بی برنامگی در وزارت امور اقتصادی و دارایی در دوران تحریم‌ها؛
بزرگترین وزارتخانه کشور در بلاتکلیفی مطلق!

وزارت اقتصاد به عنوان بزرگترین وزارتخانه کشور آشفته‌ترین روزهای خود را در سالهای اخیر می‌گذارند. در روزهایی که کشور درگیر یک جنگ اقتصادی بی‌سابقه است و دستگاههای اقتصادی دشمن مانند وزارت خزانه داری آمریکا به شدت تحولات اقتصادی کشورمان را زیر نظر گرفته است، وزارت امور اقتصادی و دارایی با موجی از سردرگمی و بی برنامگی دست و پنجه نرم می‌کند.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند