جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹:۲۱ بعد از ظهر

اخبار سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان

شرکت‌های برتر در حوزه رعایت حقوق مصرف کنندگان زیر چتر حمایتی رسانه های داخلی قرار خواهند گرفت

سومین جلسه شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان روز شنبه 23 اردیبهشت ماه به ریاست دکتر حسین زاده قشمی مدیرکل روابط عمومی و تشکلهای مردم نهاد سازمان حمایت و با حضور آقای ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد ، سردبیران اقتصادی خبرگزاری ها و مدیران محترم شرکتهای برتر کشور که طی دو سال گذشته مفتخر به دریافت تندیس یا گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان شده بودند در محل ساختمان شهیدان مهری وزارت صمت تشکیل شد.

سازمان حمایت خواستار توقف چند برابر شدن تعرفه آزاد کردن مدارک دانشگاهی شد

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، طی نامه‌ای به رئیس سازمان امور دانشجویان بر ضرورت توقف افزایش چند برابری هزینه آزادسازی مدرک دانشجویان تاکید کرد.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان:
علت مشکل پیش آمده در اعلام نتایج منتخبان خرید خودرو مشخص نشدن منتخبان ذخیره از منتخبان اصلی بود

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان درباره ابهامات پیش آمده در اعلام نتایج تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه گفت: برای جلوگیری از قرعه‌کشی‌های دوباره در یک فرآیند تخصیص، حدود ۱۲هزار نفر به عنوان منتخبان ذخیره مشخص شدند؛ اما این موضوع به‌صورت شفاف در سامانه یاد شده، مشخص نشد و ابهاماتی ایجاد کرد. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت:
افزایش ۱۰برابری ظرفیت بازرسی وزارت صمت/ ادامه روال قبلی یارانه‌ها منجر به کمبود کالا می‌شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه ظرفیت بازرسی‌های این وزارتخانه از یکشنبه گذشته ۱۰ برابر افزایش یافت، گفت: هیچ افزایش قیمتی بدون تأیید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و مصوبه ستاد تنظیم بازار، قابل اجرا نیست و به‌طور حتم با آن برخورد می‌شود.

«نود اقتصادی» بررسی کرد+سند
 زیان ۸۰ میلیارد تومانی سازمان حمایت روی دست دولت

در بین شرکت‌های دولتی زیان‌ده، نام سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز آمده که در سال آینده ۸۰ میلیارد و ۸۱۸ میلیون تومان هزینه خواهد کرد.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند