اخبار شرکتها-یاسر رضاخواه، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل با بیان این مطلب گفت: رایتل از سه سال گذشته برای ورود به بازار سرمایه برنامه‌ریزی کرده بود اما به دلیل اینکه شرکت سوداور نبود و با مشکلات زیادی داشت تحقق این مهم به تعویق می افتاد.

رضا خواه افزود: در کنار تاکید دولت به عرضه تمام شرکت‌های دولتی در بورس و با توجه به اینکه در سال 98 رایتل به سوداوری رسید، برنامه بسیار فشرده‌ای  انجام شد و در حال حاضر در آخرین فاز عرضه رایتل در بازار سرمایه هستیم.

مدیر عامل رایتل اظهار داشت: برنامه‌های ادغام شرکت‌ها و ارایه صورت‌های مالی تجمیعی تماما انجام شده و در اخرین قدم صورت‌های مالی 10 ماهه را تقدیم حسابرس مجموعه کرده‌ایم که با تایید آن در چند روز آینده عملا تمام اقدامات لجستیک برای ورود  رایتل به بازار سرمایه انجام شده و تنها متظر شستا هستیم تا در اولین جلسه هیات پذیرس بورس که به شستا تعلق می گیرد رایتل تعیین تکلیف شود. امید آنکه،  این مهم تا پایان سال انجام شود.

رضا خواه تصریح کرد: رایتل  برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای بلند مدت (3 تا 4 سال) را در موضوع توسعه شبکه دارد.   بر این اساس ،اولین و بزرگترین برنامه رایتل تکمیل پوشش شبکه و دومین برنامه ارتقای شبکه رایتل به نسل پنجم است.البته به دنبال این مهم هستیم که در نسل پنجم رایتل مجدد پیشگام شود و بهره لازم برای افزایش تعداد مشترکین و گرفتن سهم از بازار مناسب را پیدا کند.