سه شنبه بیست و نهم اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۶:۴۵ بعد از ظهر

اخبار اخبار شرکتها

بهترین زمان تعویض تسمه تایم ال 90

تعویض تسمه تایم ال 90 یکی از مهم‌ترین قطعاتی است که تعمیر به موقع آن اهمیت فراوانی دارد. در صورتی که تسمه دچار خرابی، فرسودگی، پارگی و یا خرابی‌شده باشد در کارکردن موتور خودرو دچار مشکل می‌شود. برای اینکه به یک خودرو تمیز و خوب برسید بهتر است کار را به رنو وان بسپارید.

8 خرابی رایج یخچال های نوفراست سامسونگ

فیوز در یخچال های نو فراست سامسونگ دارای عملکرد محافظتی است. هنگامی که به دلایلی یخچال از حالت یخ زدایی خارج نمی شود، المنت گرمایش به گرم شدن ادامه می دهد و دمای اواپراتور از حد معینی (معمولا 60-70 درجه سانتیگراد) بالاتر می رود، بنابراین ، حفاظت فعال شده و فیوز منفجر می شود.

نمایشگاه صنعت مالی،میزبان خدمات و محصولات نوین بانک صادرات ایران

پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) شاهد رونمائی از محصولات جدید بانک صادرات ایران و شرکت‌های تابعه و همچنین برپایی کلاس‌های رایگان آموزشی در جایگاه این بانک خواهد بود.

کاربرد سینی کابل در برق کشی ساختمان

ایرانیان جزو برترین تولید کننده سینی کابل در کشور و در بازار لاله‌ زار تهران بحساب می‌آید. چرا که از بهترین متریال با کیفیت و استاندارد در ساخت سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد، با یک سری مشخصه‌ های فنی در کارگاه ایرانیان بهره میبرند. این اطلاعات شامل نحوه ساخت، فرآوری و نحوه سرهم ‌بندی و پیوند اتصالات و ابعاد است.

روش های شستشو و تمیز کردن پرده توری

پرده توری یک گزینه زیبا و کاربردی برای دکوراسیون داخلی هستند که فضای اتاق را شلوغ نکرده و اجازه می دهد نور طبیعی به راحتی به داخل نفوذ کند . توری به شکل موادی سبک و شفاف با ساختاری ظریف و نرم ساخته می‌شود، اما مانند انواع پارچه‌ها در حین استفاده در معرض آلودگی قرار می‌گیرد . با توجه به اینکه پرده های توری به طور مداوم در وضعیت عمودی قرار می گیرند، آلودگی و گرد و غبار به آرامی روی آنها را می گیرد به همین دلیل دست کم باید هر شش ماه یکبار تمیز شوند.

اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران:
اگر برخی اقدامات بانک‌مرکزی نبود تورم امسال ۳ رقمی می‌شد


فیلم/ عضو کمیته دستمزد شورای عالی کار:
با توجه به شرایط تورمی کنونی، دستمزد باید یکی دو بار در سال تعدیل شود
فیلم/ رئیس اسبق دانشکده اقتصاد شریف:
اگر سیستم بانکی استقلال داشت، هیچگاه به این تورم افسارگسیخته نمی‌رسیدیم
فیلم/ رئیس پلیس امنیت اقتصادی:
همه کسانی که به کوروش کمپانی مجوز دادند را به پلیس احضار کردیم

پربیننده