شنبه ششم مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵:۳۲ قبل از ظهر

اخبار شستا

افتتاح پروژه‌های ۲۶ هزار میلیارد تومانی شستا با حجم اشتغالزایی ۴۰۱۰ نفر

با حضور وزیر و جمعی از معاونان و مدیران ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، بزرگترین افتتاح پروژه‌های شستا در چند سال اخیر، با سرمایه‌گذاری ۲۶ هزار میلیارد تومانی و اشتغالزایی برای ۴۰۱۰ نفر به انجام رسید. با حضور وزیر و جمعی از معاونان و مدیران ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، بزرگترین افتتاح پروژه‌های شستا در چند سال اخیر، با سرمایه‌گذاری ۲۶ هزار میلیارد تومانی و اشتغالزایی برای ۴۰۱۰ نفر به انجام رسید.

تمام مدیران دولت شهید رئیسی مصمم به تحقق جهش تولید با مشارکت مردم هستند

مدیرعامل شستا با اشاره به نامگذاری سالجاری به نام جهش تولید با مشارکت مردم تاکید کرد: فعالیت‌های بدون تعطیلی و وقفه در حال پیگیری است و قطعا با تلاش مدیران و کارگران شعار سال را محقق می‌کنیم.

اطلاعیه شستا در خصوص گزارش تحقیق و تفحص مجلس
احقاق حقوق مردم در پرونده 59 میلیون دلاری و سایر پرونده ها با پیگیری دولت سیزدهم

به دنبال قرائت گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در جلسه علنی مورخ 25/02/1403، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اطلاعیه ای با هدف تنویر افکار عمومی صادر کرد.

از پیگیری دغدغه مردم شیراز برای انتقال کارخانه سیمان و پشم شیشه به خارج شهر تا اختصاص 1000 میلیارد تومان بودجه برای دانش بنیان ها

مدیرعامل شستا پس از بازدید دو روزه از 10 شرکت و پروژه در استان فارس اعلام کرد فاز نخست پروژه انتقال کارخانه پشم شیشه ایران به منطقه ویژه اقتصادی شیراز و انتقال کارخانه سیمان فارس از شیراز به خرامه تا دهه فجر سالجاری انجام می گیرد.

تخصیص هزار میلیارد تومان برای هوشمندسازی و فعالیت‌های دانش‌بنیان و داخلی‌سازی قطعات در شستا

مدیرعامل شستا از تخصیص هزار میلیارد تومان اعتبار برای استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها و داخلی‌سازی قطعات و جلوگیری از واردات با استفاده از نیرو‌های نخبه و فناوری‌های نوین در سالجاری خبر داد.


فیلم/ کارشناس تجارت بین الملل در گفتگو با «نود اقتصادی»:
بسیاری از پارک های علم و فناوری به زمین فروشی افتاده‌اند
فیلم/ استاد اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با «نود اقتصادی»
نگران ایده طیب‌نیا برای تک نرخی کردن ارز هستم/ همتی چیز جدیدی برای ارائه به اقتصاد ایران ندارد و یک فرد امتحان پس داده است

پربیننده