جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۵:۸ بعد از ظهر

اخبار اوراق مسکن

وام مسکن چند؟

قیمت اوراق مسکن در ماه های ابتدایی سال گذشته افزایش و در سال جاری کاهش داشته است. به طوریکه هر برگ این اوراق در فروردین سال ۱۴۰۰، ۱۴۳ هزار و ۶۰۰ و تسه سال ۱۴۰۱ ۱۳۳ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت دارد.

ادامه روند افزایشی قیمت اوراق مسکن

روند افزایشی اوراق مسکن همچنان ادامه دارد؛ به طوریکه متاهل‌ها برای خرید این اوراق باید بیش از ۱۱۹ میلیون تومان پرداخت کنند، درحالی که این رقم در هفته قبل حدود ۹۸ میلیون تومان بود.

هر برگ اوراق مسکن دوباره از ۱۰۰ هزار تومان گذر کرد

قیمت اوراق تسهیلات مسکن که سال پر فراز و نشیبی را پشت سر گذشاته و تا ۱۶۰ هزار تومان هم افزایش یافته بود، در سال جدید توانست به زیر ۱۰۰ هزار تومان برسد اما این روند ادامه نداشت و قیمت هر برگ دوباره به بیش از ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

دو اتفاق مهم برای هزینه وام مسکن

سرنوشت هزینه وام مسکن در سال جدید دستخوش دو تغییر مهم بود. نخست آنکه تخفیفی که برای آن اعمال شده بود متوقف شده و دوم آنکه قیمت هر برگ از این اوراق پس از مدت ها به زیر ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت اوراق مسکن آمپر چسباند!

تخفیف ۵۰ درصدی دریافت تسهیلات اوراق مسکن درحالی تمدید شده است که قیمت این اوراق از ۱۴۰ هزار تومان نیز گذر کرده است و اکنون زوج های تهرانی برای دریافت این وام باید بیش از ۶۹ میلیون تومان هزینه کنند، درحالی که این میزان هفته قبل حدود ۵۶ میلیون تومان بود.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند