شنبه ششم مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵:۱۲ قبل از ظهر

اخبار محمدعلی نیکبخت

فیلم/ وزیر جهاد کشاورزی:
به اندازه چهار ماه کنجاله و سویا دپو کردیم و اگر وارد هم نکنیم مشکلی نداریم

نیکبخت گفت: پارسال تامین کنجاله سویا از دست همه در رفته بود و در تحویل نهاده‌ها سه ماه تاخیر وجود داشت. اکنون موجودی ذرت به بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن و موجودی کنجاله به نزدیک دو میلیون رسیده است.

پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبات انتخابات ریاست جمهوری

حضور باصلابت و سراسر غرور ملت بزرگ، فهیم و با درایت ایران اسلامی در آزمون سرنوشت‌ساز و حماسه ملی ۱۵ تیر ۱۴۰۳ که کامل کننده مرحله نخست برگزاری این دوره از انتخابات در ۸ تیر ۱۴۰۳ بود را به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، آحاد مردم و جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رییس‌جمهور منتخب ملت صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

صنعت شیلات، اولویت نخست سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی کشور

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با فراهم شدن پایه و اساس جهش تولید در آبزی‌پروری، اولویت نخست این وزارتخانه جذب سرمایه‌گذار، تسهیل‌گری صدور مجوزها و ایجاد جهش تولید در صید و صیادی و آبزی‌پروری به ویژه در استخرهای دومنظوره است.

وزیر جهاد کشاورزی در مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
ترسیم نقشه راه جهاد کشاورزی برای آینده

محمدعلی نیکبخت با ترسیم نقشه راه آینده برای وزارت جهاد کشاورزی در مسیر جهش تولید و رسیدن به خودکفایی ملی در عرصه‌های مختلف کشاورزی با تاکید بر حفظ محیط زیست و منابع پایه گفت: با محور قرار دادن توسعه فعالیت کشاورزی همچنان می‌توانیم ضمن تضمین تامین غذای مورد نیاز مردم، ارزآوری فراوانی هم برای کشور داشته باشیم.

پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی هفته جهاد کشاورزی را به جهادگران، کشاورزان، تولید کنندگان و تشکل‌های عرصه کشاورزی تبریک گفت.


فیلم/ کارشناس تجارت بین الملل در گفتگو با «نود اقتصادی»:
بسیاری از پارک های علم و فناوری به زمین فروشی افتاده‌اند
فیلم/ استاد اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با «نود اقتصادی»
نگران ایده طیب‌نیا برای تک نرخی کردن ارز هستم/ همتی چیز جدیدی برای ارائه به اقتصاد ایران ندارد و یک فرد امتحان پس داده است

پربیننده