به گزارش «نود اقتصادی» محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در پیامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
حضور باصلابت و سراسر غرور ملت بزرگ، فهیم و با درایت ایران اسلامی در آزمون سرنوشت‌ساز و حماسه ملی ۱۵ تیر ۱۴۰۳  که کامل کننده مرحله نخست برگزاری این دوره از انتخابات در ۸ تیر ۱۴۰۳ بود را به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، آحاد مردم و جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رییس‌جمهور منتخب ملت صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
 
حضور حماسی مردم در این دوره از انتخابات، لبیک به دعوت مقام معظم رهبری و نشان‌دهنده درک و بینش عمیق ملت فهیم ایران از شرایط خاص ملی و بین المللی، با وجود تمامی تبلیغات سوء رسانه‌های معاند و اهداف استعماری حاکمان نظام سلطه جهانی است.
 
این انتخابات نیز همانند دیگر عرصه‌های سیاسی و اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد به تأسی از نگاه تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره میزان رأی ملت است و صیانت از آراء مردم، امانت و حق‌الناسی است که هیچ‌گاه خدشه‌ای در آن راه نخواهد یافت.
 
رجاء واثق دارم جنابعالی به عنوان چهره ارزشی و خدوم در تاریخ انقلاب اسلامی، با درایت، جدیت، قاطعیت، دلسوزی و بهره‌گیری از همه توان کشور خواهید توانست فصل نوین و شکوهمندی را در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایجاد و بالندگی و تعالی میهن عزیزمان بویژه در بخش کشاورزی را فراهم آورید.
 
اینجانب ضمن تبریک مجدد به ملت غیرتمند و باعزت ایران اسلامی برای مشارکت و حضور حداکثری در این دوره از انتخابات و رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، اعلام می‌کنم، خانواده بزرگ و جهادگران عرصه کشاورزی در جهت منافع ملی در خدمت سکاندار عالی‌ترین مقام اجرایی جمهوری اسلامی ایران هستیم و امیدوارم رئیس جمهور منتخب نیز در عمل به وعده‌ها و خدمت صادقانه به مردم عزیز ایران موفق و موید باشند.
 
 
 
محمدعلی نیکبخت
 
وزیر جهادکشاورزی