به گزارش «نسیم»، هاشم زهی درباره جزئیات واگذاری سال آینده مسکن مهر گفت: با هماهنگی و پیگیری شرکت عمران پرند قرار است 6 هزار واحد مسکونی مهر در پایان تیر 93 به پیش خریداران تحویل داده شود.

برای این منظور، لازم است پیش خریداران این واحدها که قرارداد پیش فروش در دست دارند، حداکثر تا پایان اسفند سال جاری ، باقیمانده آورده نقدی را که همان 30درصد آورده نقدی محسوب می شود ، واریز کنند ، در غیر این صورت واگذاری واحدها به تاخیر خواهد افتاد.

مدیرعامل شهر جدید پرند تصریح کرد: مبالغی که با عنوان باقی مانده آورده نقدی از طرف پیش خریداران پرداخت می شود به عنوان «علی الحساب» منظور می شود و تفاوت نهایی قیمت تمام شده این واحدها در زمان تحویل کلید از متقاضی دریافت خواهد شد.

در فهرست نهایی شده برای واگذاری 6000 واحد مسکونی مهر، 25 پروژه هر کدام به ظرفیت 150 تا 550 واحد مسکونی در فازهای 5 و 6 برای تحویل در تیر 93 در نظر گرفته شده است.

هم اکنون در پرند جدول زمانی افتتاح همه واحدهای مسکونی مهر در حال ساخت ، تنظیم و نهایی شده و برنامه واگذاری همه واحدهای نیمه تمام در شهر جدید پرند مشخص است که به تدریج به پیش خریداران اعلام خواهد شد.