واتساپ یکی از پیام‌رسان‌ هایی است که بسیاری از مردم در طول روز از آن استفاده می‌کنند. برخی افراد تمایل دارند چت‌های خود را پنهان کنند یا بدون حذف آن‌ها از صفحه چت، از دید دیگران خارج نمایند. در ادامه، روش‌هایی برای مخفی کردن چت‌ها در واتس‌اپ را برای شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید تا پاسخ چگونه واتساپ مخفی را پیدا کنیم؟ را دریافت کنید .

یکی دیگر از مشکلات رایج در مورد واتساپ، اغلب هنگام تعویض موبایل پیش می آید. چرا که همه ما مایل به نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی و با حفظ اطلاعات هستیم. در مورد این مبحث لازم به ذکر است برای انتقال اطلاعات به گوشی جدید، می بایست از اطلاعات واتسپ در گوشی قبلی بکاپ تهیه کرده باشیم.

چت مخفی در واتساپ

همه ما حداقل یک مکالمه خصوصی داریم که نمی‌خواهیم کسی آن را ببیند یا بخواند.چگونه واتساپ مخفی را پیدا کنیم؟ یکی از عمده مشکلات کاربران است . بنابراین، طبیعی است که بسیاری از افراد بخواهند برخی از گفتگوهای دوستانه و عاشقانه خود را در این برنامه مخفی نگه دارند. اگر  برای شما هم این سوال پیش آمده که چگونه واتساپ مخفی را پیدا کنیم، با ما همراه باشید.

  • قبل از اینکه این کار را برای چت‌ها انجام دهید، لازم است بدانید که پس از پنهان کردن چت‌ها، هر بار که یک پیام جدید از فردی که چت او را مخفی کرده‌اید دریافت کنید، آن چت دوباره به صفحه اصلی واتس‌اپ منتقل خواهد شد.
  • اگر می‌خواهید گروه‌های واتس‌اپ را نیز مخفی کنید، می‌توانید از روش ذکر شده استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که به محض دریافت یک پیام جدید در گروه، آن گروه دوباره به صفحه اصلی چت‌ها منتقل خواهد شد.
  • اگر می خواهید تعداد بیشتری از پت های واتساپ را مخفی کنید در سمت راست بالای صفحه گزینه edit را انتخاب کنید و پس از انتخاب چت های مورد نظر گزینه archive را انتخاب کنید.

مخفی کردن چت در آیفون

چگونه واتساپ مخفی را پیدا کنیم؟

کاربرانی که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند، می‌توانند به سادگی چت‌های خود را در واتس‌اپ پنهان کنند. اگر شما هم جزو این کاربران هستید و می‌خواهید این کار را انجام دهید، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ابتدا اپلیکیشن واتس‌اپ را روی گوشی آیفون خود باز کنید.
2. چت مورد نظر را پیدا کرده و انگشت خود را به سمت چپ بکشید.
3. بر روی گزینه "Archive" ضربه بزنید.
4. با انتخاب این گزینه، چت شما مخفی می‌شود و تنها خودتان به آن دسترسی خواهید داشت.

چت شما به پوشه "Archived Chats" منتقل می‌شود و می‌توانید آن را در این پوشه پیدا کنید.

مخفی کردن چت در اندروید

چگونه واتساپ مخفی را پیدا کنیم؟

  1. اپلیکیشن واتساپ را روی گوشی اندروید خود باز کنید.
  2. به چت مورد نظر بروید و آن را پیدا کنید.
  3. چت مورد نظر را به مدت چند ثانیه لمس و نگه دارید تا گزینه‌های جدید ظاهر شود.
  4. در نوار بالای صفحه، روی آیکون آرشیو (یک جعبه با پایین برآمده) ضربه بزنید.

چت شما به پوشه آرشیو منتقل می‌شود و از صفحه اصلی چت‌ها پنهان می‌شود.

محل چت های مخفی شده

تمامی چت های مخفی شده هم در اندروید و هم در آیفون بدون توجه به اینکه گروه، کانال و یا صفحه چت باشد در پوشه archives در انتهای صفحه منتقل می شود. برای دانستن چگونه واتساپ مخفی را پیدا کنیم؟ دسترسی به این پوشه کافیست صفحه چت ها را به پایین بکشید و در انتها پوشه آرشیو را مشاهده نمایید.

خارج کردن از حالت مخفی

چگونه واتساپ مخفی را پیدا کنیم؟

برای خارج کردن چت ها از پوشه بایگانی، کافیست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • برای دسترسی به چت‌های آرشیو شده، به پایین صفحه چت‌ها بروید.
  • پوشه بایگانی را لمس کرده و چت های مخفی را مشاهده کنید.
  • روی چت مورد نظر چند ثانیه نگه دارید و سپس به سمت راست بکشید.