به گزارش «نود اقتصادی»، رحمت الله فیروزی پوربادی، عضو کمیسیون عمران مجلس اطهار داشت: بنده خیلی اعتقادی به انجام استیضاح ندارم مگر آنکه کار به جایی برسد که دیگر راهی جز استیضاح وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: استیضاح حق قانونی نمایندگان مجلس است اما تا جایی که امکان دارد باید از مسیر تعامل با وزرا به دنبال راهکار برای حل مشکلات بود.

فیروزی گفت: هیچ وزیری بدون خطا و اشتباه نیست ولی با تعامل می توان نقاط اختلاف را نیز حل کرد. اگر راه تعامل بسته شد و دیگر چاره ای نبود باید به سراغ استیضاح رفت.

این نماینده مجلس بیان کرد: بنده از امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر صمت نیستم و مشکل جدی در عملکرد وزیر که قابل حل نباشد، نمی‌بینم. به هر حال در شرایط سخت کشور و با توجه به مسائل اقتصادی بهتر است از طریق تعامل به دنبال راهکار برای حل مشکلات بود.

رحمت الله فیروزی گفت: در حوزه مدیریت همواره مشکلاتی ایجاد می شود و وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه معادن، در بخش صنعت و در حوزه بازرگانی مسئولیت سنگینی به عهده دارد و نگاه ها نیز در این حوزه ها متفاوت است. بنده احساس می کنم وزیر صمت تلاش خود را برای بهبود امور به کار گرفته است.