اخبار شرکتها-به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول همزمان با هفته بسیج این نشست با حضور محمد زارع پور اشکذری مدیر عامل ایرانول، اعضای شورای شهر آبادان و حسین حمید پور شهردار این شهر در پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان برگزار گردید.

در این دیدار محمد زارع پور ضمن تبریک هفته بسیج به مردم ولایی این شهر یاد و خاطره شهیدان بسیجی را گرامی داشت و بیان کرد: با توجه به حضور ایرانول در شهر آبادان این شرکت با تمام توان با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های خود از نظر مادی و معنوی در خدمت مردم عزیز آبادان خواهد بود.

همچنین طی مذاکرات صورت گرفته مقرر شد به منظور توسعه خدمات به پرسنل خدوم این شرکت در آبادان با مشارکت و همراهی شهرداری، محلی برای راه اندازی تعاونی مصرف شرکت نفت ایرانول در اختیار این شرکت قرار گیرد و تعاونی مصرف به منظور ارائه سرویس دهی به تمام مردم شهر نسبت به تجهیز محل و تامین اقلام اقدام نماید.

در ادامه نیز مقرر گردید طی تفاهم نامه فیمابین، سرویس دهی و ارایه خدمات بیشتر به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر توسط شرکت نفت ایرانول صورت پذیرد. همچنین ایرانول در راستای مسئولیت های اجتماعی تمام تلاش خود را به منظور توسعه فضای سبز و راه اندازی پارک ایرانول خواهد نمود.

در پایان آقای زارع پور ضمن آروزی موفقیت برای اعضای شورای شهر و شهردار بر تعامل هر چه بیشتر تاکید نمودند .