اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی تاسیکو، مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین به دعوت مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندارن و بابایی نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از شرکت چوب و کاغذ مازندران بازدید کرد. در این بازدید ابروفراخ از قسمتهای مختلف کارخانه بازدید و از نزدیک با فرایند تولید و عرضه محصولات این شرکت آشنا شد.

مدیرعامل تاسیکو در جمع مدیران و اعضا هیات مدیره شرکت چوب و کاغذ مازندران گفت : نمی توانیم در این کشور مدعی تولید باشیم و سپس نسبت به مشکلات دستگاه های تولیدی بی تفاوت باشیم. به عنوان یک سهامدار و مدیرعامل هلدینگ سلولزی اعلام میکنم چوب و کاغذ مازندران هم دغدغه ما و هم دغدغه شستا است. ابروفراخ در ادامه با اشاره به اینکه استانهای شمالی کشور میتوانند قطب صنعت هم باشند افزود: این صنعت حامی محیط زیست است، ما در منطقه هفت تپه از باگاس و تفاله نیشکر تولید تیشو کرده و اشتغال ایجاد می کنیم. وی در انتها خطاب به مدیرعامل چوب خزر مازندران و بابایی نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با نگاه مسئولیت اجتماعی و از دیدگاه وزارتخانه و شستا در راستای حمایت از تولید حداکثری آماده حمایت و همکاری با چوب و کاغذ مازندران هستیم.

در پایان این بازدید بابایی نماینده محترم مردم ساری و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز خطاب به مدیران عامل تاسیکو و چوب و کاغذ مازندران گفت : انتظار داریم که با درایت و مدیریت همیشگی روند رو به بهبود دو شرکت چوب و کاغذ ایران ( چوکا ) و چوب و کاغذ مازندران حفظ و افزایش سرمایه با حفظ منافع و صرفه و صلاح سهامدار صورت پذیرد. وی در انتها ضمن تشکر از ابروفراخ به عنوان اولین مدیر هلدینگ سلولزی که از نزدیک در یکی از شرکتهای غیر مدیریتی گروه حضور بهم رسانده و با حسن نیت و جدیت در جهت رفع مشکلات و موانع چوب و کاغذ مازندران اعلام همکاری نموده است افزود: اگر طرح توجیهی شهرک صنعتی دارای توجیه منطقی و عملی بوده و به سهامدار چوب و کاغذ آسیب نزند، امیدواریم در این بخش نیز تزریق منابع داشته باشیم تا این طرح نیز در جهت بالندگی چوب و کاغذ مازندران و مردم منطقه به بهره برداری برسد.