غلامرضا زمانیان استاد اقتصاد دانشگاه سیستان و بلوچستان و از امضا کنندگان نامه حمایت از آمیز از حسن روحانی در سال ۹۶ در گفتگو با «نود اقتصادی» با بی خبری از امضای این نامه گفت: من این نامه را امضا نکردم و مشخص نیست نام مرا چگونه در لیست امضا کنندگان این نامه قرار داده اند.

وی با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت گفت: من به عملکرد اقتصادی دولت نمره مردود زیر ۱۰ می‌دهم. دولت آقای روحانی به خصوص در دوره دومش در هیچ زمینه ای خوب نبود. تجارت خارجی، ارز، سیاستهای پولی و بازار سرمایه جزء مواردی است که علکرد ضعیف دولت در آنها عیان شده است.

این اقتصاددان افزود: در بازار سرمایه فرصت سوزی بزرگی انجام گرفت. قیمت گذاری دستوری در صنایع بالادستی و پایین دستی مشکلات زیادی برای اقتصاد کشور ایجاد کرد و شما وضعیت نامناسب بازار فولاد را به وضوح میبینید. در حوزه رمز ارزها سیاست گذاری های اشتباه زمینه خروج سرمایه از کشور را فراهم کرد

زمانیان ارز ۴۲۰۰ تومانی را بدترین سیاست دولت دانست و گفت: دستگیری سلطانهای مختلف در بازارهایی مثل سکه، قیر و... اشتباه است. کسانی که سیاستهای اشتباهی رانتی وضع می کنند باید محاکمه شوند. ارز ۴۲۰۰ تومانی در کشور ما صرف واردات کالاهای غیر ضرور مثل موبایل و لب تاب شد ولی گوشت سفره مردم با ارز ۲۰۰۰۰ هزار تومانی قیمت خورده است. کسانی که این سیاست‌های اشتباه را وضع کرده اند باید محاکمه شوند.