به گزارش «نود اقتصادی»، فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا از وجود برخی افراد که با دریافت مبلغ نسبت به ثبت نام برای خرید خودرو از سایت ایران خودرو اطلاعی دارید و این موضوع را پیگیری کرده اید؟ اظهار داشت: اگر فردی را می شناسید که این کار را انجام می دهد به ما معرفی کنید!

وی در پاسخ به این سوال که آیا منابع امنیتی و اطلاعاتی شما نمی تواند به این موضوع رسیدگی کند که حالا از مردم می خواهید تا آنها را به شما معرفی کنند؟ گفت: آنهایی که ما به وجودشان رسیده ایم، سراغشان رفته ایم ولی تاکنون خیلی در این موضوع دستاوردی نداشته ایم!

مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد: ما اصلاحاتی را در سایت فروش ایران خودرو انجام داده‌ایم. لذا در هیچ نمایندگی تخلفی صورت نمی‌گیرد، اگر اتفاق بیفتد مجوز آنها را باطل خواهیم کرد. مبلغ خرید خودرو باید به حساب ایران خودرو واریز شود، در غیر این صورت کلاهبرداری صورت گرفته است.

فرشاد مقیمی گفت: البته وجود ربات در ثبت نام خودرو از ایران خودرو را تایید میکنیم، لذا در سایت فروشمان آنتی ربات اجرا کرده‌ایم و در حال حاضر ثبت نام با ربات امکان پذیر نیست. حتی سراغ طراحان ربات هم رفته ایم و از آنها در سمت خودمان در جهت استقرار آنتی ربات استفاده کرده‌ایم.