به گزارش «نود اقتصادی» بانک رفاه در واکنش به گزارش «نود اقتصادی» در جوابیه‌ای نوشت:  پایگاه خبری نود اقتصادی در گزارشی مدعی شده که بانک رفاه کارگران از سال 90 اطلاعات مالی خود را منتشر نمی‌کند.
 این ادعای نادرست در شرایطی مطرح شده که بانک رفاه کارگران بر اساس قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی مصوبه مجلس شورای اسلامی، اقدام به انتشار گزارش فعالیت هیأت مدیره در سال‌های گذشته و همچنین اطلاعات صورت‌های مالی به صورت تلفیقی و مجزا و نیز جزییات تصمیمات مجمع عمومی و تغییرات اساسنامه در سایت رسمی کدال کرده و این اطلاعات با ذکر جزییات در اختیار رسانه‌ها، افکار عمومی و صاحبنظران قرار دارد.
بر خلاف ادعای مطرح شده از سوی پایگاه خبری نود اقتصادی، پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالانه بانک رفاه کارگران در 14 آبان 1397 و استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک، صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1396 به تایید و تصویب مجمع رسید و چند روز بعد در تاریخ 23 آبان سال گذشته هم اطلاعات صورت‌های مالی تلفیقی پایان دوره به همراه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی و همچنین گزارش فعالیت هیات مدیره بانک رفاه کارگران به مجمع عمومی سال مالی منتهی به 29 اسفند 1396 روی سایت کدال بارگذاری شده و در اختیار همه مردم قرار گرفته است. بدیهی است پس از برگزاری مجمع عمومی صاحبان سهام، گزارش‌های مربوط به سال مالی 1397 هم در راستای سیاست هیات مدیره بانک مبنی بر شفاف‌سازی عملکرد مالی و فعالیت هیات مدیره در سال گذشته برابر با قانون مصوب مجلس شورای اسلامی پس از برگزاری مجمع تا مهلت قانونی روی سایت کدال بارگذاری خواهد شد و در اختیار همه مردم قرار می‌گیرد.
بنابراین هیچ گونه تاخیری در انتشار صورت‌های مالی و گزارش هیات مدیره بانک رفاه رخ نداده و ادعای مطرح شده مبنی بر اینکه بانک رفاه از سال 1390 اطلاعات نمی‌دهد صحیح نیست.
شایان ذکر است بانک رفاه کارگران تا پیش از قانون یادشده همواره اطلاعات کامل مالی و گزارش عملکرد هیات مدیره را روی وب سایت رسمی بانک منتشر کرده و پس از ابلاغ قانون مذکور، این اطلاعات روی سایت کدال منتشر شده است. افزون بر اینکه بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر بازار پول و شبکه بانکی، صورت‌های مالی بانک رفاه کارگران را تایید کرده و تمامی اطلاعات شبکه بانکی به صورت مستمر و منظم به بانک مرکزی ارسال می‌شود.