رجبی، رئیس اتحادیه لبنیات فروشان تهران در گفتگو با «نسیم» نسبت به سخنان وزیر اقتصاد که روز گذشته در همایش  "همدلی و هم‌زبانی دولت و بخش خصوصی" مطرح شده و بیان کرده بود که "امروز یک ماست بندی هم برای آغاز به کار خود باید مجوز بگیرد چه برسد به موسسات مالی و اعتباری"، به نسیم گفت: از شب گذشته که بخشی از سخنان آقای طیب نیا از بخش خبری 20:30 پخش شده است، بیش از 60 تماس از اعضا اتحادیه صورت گرفته است که همگی با رنجش زیاد از سخنان وزیر اقتصاد گلایه کرده‌اند.

وی افزود: وزیر اقتصاد با این جمله‌، ماست‌بندی را شغلی بی‌ارزش و پایین به حساب آوردند که هیچ سودی به جامعه نمی‌رساند و بود و نبودش برای جامعه فرقی ندارد، این در حالی است که این قشر زحمتکش به شغل خود علاقه داشته و با سود کم مشقت‌های آن را نیز تحمل می‌کنند.

رجبی تصریح کرد: تا به حال چند تن از ماست‌بندها در کنار دیگ‌های شیر دچار سوختگی شده‌اند، درست نیست که با این سخنان عرصه را بیش از گذشته بر آنان تنگ کنیم. با این حرف وزیر از این پس، حتی فرزندان ما خجالت می‌کشند که در مدارس و نزد همکلاسی‌های خود شغل پدرشان را مطرح کنند.

وی با بیان این که حرف آقای وزیر سخنی غیرمسئولانه بوده است، به نسیم گفت: تا به حال که موقعیت و شرایط برای صنف ما خوب نبوده از این پس نیز با چنین برخوردهایی مسلما باید منتظر ناکامی‌های بیشتری باشیم.اگر قرار بر نابودی این صنف است، بگویید تا ما که اعضا آن هستیم، لباس سیاه بر تن کنیم و آماده عزاداری برای آن شویم.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: سؤال من از جناب وزیر این است که اگر مؤسسه ای مالی و اعتباری مجوز ندارد چرا دودش باید به چشم ماست بندی که قشری ساده و بی غل و غش است برود.

گفتنی است وزیر اقتصاد روز گذشته در همایش "همدلی و هم‌زبانی دولت و بخش خصوصی" در اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد، امروز یک ماست بندی هم برای آغاز به کار خود باید مجوز بگیرد چه برسد به موسسات مالی و اعتباری. این سخنان شب گذشته در خبر 20:30 از شبکه دوم پخش شده است.