شنبه یازدهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۱:۴۲ قبل از ظهر

اخبار حمل و نقل

امکان استفاده از منابع مالی هند و روسیه برای پروژه‌های حمل‌ونقل ایران

دانش جعفری گفت: برخی حلقه‌های مفقوده در ۳ مسیر کریدور شمال – جنوب وجود درد. بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت بین‌المللی و همچنین بخش خصوصی داخلی می‌تواند باعث تسریع در اجرای طرح‌ها شود.

لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی، سورین اکسپورت

سالیانه نزدیک به 100 میلیارد دلار از ایران صادرات و وادرات می شود؛ ایران یکی از کشورهای استراتژیک است که یکی از شاهراه های کلیدی اتصال اقتصاد های بزرگ دنیا به هم می باشد.

مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر:
حمل بار صادراتی کانتینری در دریای خزر ۱۲۵ درصد رشد کرد

مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر با تاکید بر اینکه تمرکز کشتیرانی دریای خزر صادرات و حمایت از صادرکنندگان ایرانی است، گفت: با توجه به شرایط کشور روسیه و مجموعه تحولاتی که در حوزه مسیر‌های حمل بار این کشور به دلیل مناقشات با اوکراین صورت گرفته، حجم تقاضا برای صادرات به روسیه با رشد فزاینده‌ای مواجه است، اما در عین حال کشتیرانی دریای خزر طی هفت ماهه سال جاری در بخش حمل کالا‌های مربوط به کریدور‌های شمال-جنوب نسبت به سال گذشته افزایش ۳۵۰ درصدی را تجربه کرده است.

فیلم/رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در گفت‌وگو با «نود اقتصادی»:
اغتشاشات، میزان ورود گردشگر به ایران را در یک‌ماه اخیر ۹۰ درصد کاهش داد

حرمت‌الله رفیعی با بیان اینکه مدام فضای ناامن از ایران پخش می‌کنند تا به اقتصاد مردم ضربه بزنند، گفت: بیش از ۲٠ شغل مانند حمل‌ونقل، رستوران، صرافی و... به دلیل اغتشاشات و کاهش ورود گردشگر آسیب جدی دیده‌اند.

فیلم/ رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی در گفت‌وگو با «نود اقتصادی»:
شرکت‌های حمل و نقل یک هفته است کار نمی‌کنند!

رضا نورانی با بیان اینکه شرکت‌های حمل محصولات فسادپذیر، یک هفته است که به دلیل کاهش سهمیه سوخت و کمبود گازوئیل فعالیت نمی‌کنند و این موضوع به زودی صادرات را مختل خواهد کرد، گفت: محصولات فسادپذیر صادراتی مثل میوه و سبزیجات قابل نگه‌داری نیست و اگر این وضعیت ادامه پیدا بکند ایست صادراتی خواهیم داشت.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند