جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۳:۳۶ بعد از ظهر

اخبار افزایش کرایه‌ تاکسی

افزایش نرخ کرایه های تاکسی از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال می شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، زمان اعمال افزایش نرخ کرایه های تاکسی در سال جدید را نخستین روز اردیبهشت ماه اعلام کرد.

جزییات افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی در تهران

فرمانداری تهران مصوبه شورای شهر در مورد افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرابه تاکسی و بلیت مترو و اتوبوس را تصویب کرده است و براین اساس مقرر شده که از ابتدای اردیبهشت ماه افزایش نرخ‌ها اعمال شود.

افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت اعمال می‌شود، گفت: رانندگانی که کرایه‌های تاکسی را افزایش داده‌اند، تخلف کرده‌اند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد:
افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی بر اساس تورم

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: تکلیف بودجه شهرداری طی هفته آینده نهایی می‌شود و بر همین اساس نرخ‌های جدید تاکسی اعلام خواهد شد.

عامل پنهان، کرایه‌های بین‌شهری را گران می‌کند؟

در حالی که براساس مصوبه سران سه قوه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی هیچ قیمتی نباید درپی اصلاح قیمت و سهمیه‌بندی بنزین افزایش پیدا کند، آخرین اطلاعات و اخبار رسیده نشان می‌دهد که پایانه‌های مسافربری، اجاره غرفه‌های خود را برای شرکت‌های مسافری مختلف بین سه تا پنج برابر افزایش داده‌اند که می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر کرایه‌ها داشته باشد.

فیلم/ معاون وزیر اسبق نیرو:
جنوب شهر تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!


فیلم/ رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران:
مسئولان وزارت نیرو در جلسات می‌گویند برقی برای خودروهای برقی ندارند
فیلم/ مدیرعامل توانیر:
سال گذشته ۶۰۰ مگاوات ترانزیت برق آزمایشی به ترکیه داشتیم

پربیننده