پنج شنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۳:۵۴ قبل از ظهر

اخبار مجلس شورای اسلامی

توضیح روابط عمومی مجلس درباره خبر «نود اقتصادی»

اخیرا در پی ایراد هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به مصوبه مجلس برای واردات خودروهای کارکرده و حذف این بند برخی رسانه‌ها، حذف این بند را به مجلس نسبت  داده و سایت «نود اقتصادی» نیز با انتشار صوت جلسه ۲۴ اسفند صحن علنی مجلس، ادعا کرده که مجلس این بند را حذف کرده اما می‌خواهد آن را به گردن مجمع بیندازد درحالی که این ادعا خلاف واقع است.

آیا مجلس فهمید با حذف این بند چه اشتباهی کرد؟ + صوت

به گزارش «نود اقتصادی»، بند واردات خودروهای کارکرده به عنوان یکی از لوازم رقابتی کردن بازار خودرو در شرایطی در روزهای پایانی اسفند با رای اکثریت نمایندگان مجلس از مصوبه مجلس حذف شد که برخی نمایندگان مجلس قصد دارند به نوعی از پذیرش تبعات این تصمیم خود فرار کنند و آن را به گردن وزارت صمت، مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر دستگاه‌ها بیندازند.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
خطر عدم تحقق منابع بودجه ۱۴۰۲ با اصلاحات مجلس

به گزارش «نود اقتصادی» براساس متنی که به‌عنوان قانون بودجه ۱۴۰۲ منتشر شده، سهم صندوق توسعه ملی که در لایحه بودجه ۱۴۰۲ حدود ۴۰ درصد تعیین شده بود، در مجلس به ۴۲ درصد رسیده است.

نشست بررسی نقش مجلس شورای اسلامی در اصلاح بودجه سنواتی برگزار می شود 

یکصد و چهاردهمین نشست علمی-تخصصی با موضوع "دامنه اختیارات مجلس شورای اسلامی در اصلاح لوایح بودجه سنواتی"، برگزار می شود.

فیلم/یک نماینده مجلس:
شورای فقهی را در قانون بانکداری بعنوان بی‌ارزش‌ترین بخش قرار داده‌اند

بهزاد علیزاده بیان کرد: از روزی که قانون بانکداری در مجلس مطرح شد کمیسیون اقتصادی اجازه نداد عبارت «مبارزه با ربا» در این قانون گنجانده شود، رئیس مجلس هم با آن‌ها همکاری کرد!

فیلم/ معاون وزیر اسبق نیرو:
جنوب شهر تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!


فیلم/ رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران:
مسئولان وزارت نیرو در جلسات می‌گویند برقی برای خودروهای برقی ندارند
فیلم/ مدیرعامل توانیر:
سال گذشته ۶۰۰ مگاوات ترانزیت برق آزمایشی به ترکیه داشتیم

پربیننده