پنج شنبه نهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴:۱۰ بعد از ظهر

اخبار وزارت اطلاعات

وزارت اطلاعات:
هیچ سندی مبنی بر بروز اختلاس و ارتشاء در فرایند توزیع نهاده‌های دامی در وزارت جهاد کشاورزی پیدا نشد

براساس بررسی و رصد اطلاعاتی، ادعای بروز اختلاس و ارتشاء در فرایند توزیع نهاده‌های دامی در وزارت جهاد کشاورزی صحت نداشته و مستندی در این زمینه به دست نیامده است.

فیلم/
 صادرکننده‌ای که ۱۸۰ میلیون دلار صادر کرده بود پول کرایه اتوبوس نداشت؛ یعنی وزارت اطلاعات و بانک مرکزی این افراد را نمی‌شناسد؟

جمشید نفر بیان کرد: آیا بانک مرکزی و گمرک لیست کسانی که ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفتند و ارز خود را بر نگرداندند را ندارد؟ بانک مرکزی با این همه ساختمان و امکانات چه کارکردی دارد؟

انهدام ۴ شبکه بزرگ قاچاق ارز توسط وزارت اطلاعات

اخلال گران شبکه بزرگ قاچاق حرفه ای ارز به اتهام عدم ثبت معاملات ارزی در سامانه سنا در استان یزد شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.

اخبار آرشیوی

مدیرکل بررسی‌های اقتصادی وزارت اطلاعات: از سال گذشته دشمن جنگ ارزی علیه ایران را آغاز کرده تا بتواند با ایجاد عدم ثبات ارزی و کاهش ارزش پولی، کشورمان را با چالش مواجه کند/ شرطی کردن اقتصاد و گسستگی پیوند مردم ایران با نظام از جمله اهداف دشمنان است

اخبار آرشیوی

وزارت اطلاعات در گزارشی به بررسی دستاوردهای اقتصادی انقلاب اسلامی در 30 سال گذشته پرداخت/ دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‏ای، تکنولوژی نانو، دانش سلول‏های بنیادی، پرتاپ ماهواره‏ به فضا، اجرای موفق هدفمندی یارانه‌ها، مسکن مهر و ... از جمله این دستاوردها است

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند