پنج شنبه نهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵:۲۶ بعد از ظهر

اخبار پیمان شانگهای

فیلم/ علی آقامحمدی:
از فرصت‌های صادراتی هیچ استفاده‌‌ای نکردیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: از فرصت صادرات به روسیه، کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا، اعضای پیمان شانگهای هیچ استفاده‌‌ای نکردیم. حتی اگر راه ارتباط با دنیا باز شود باز هم کشوری مثل آلمان با ما کار نخواهد کرد، پس قدر فرصتهای امروز را بیشتر بدانیم.

رئیس کنفدراسیون صادرات:
عملکرد دولت سیزدهم در بخش صادرات فراتر از برنامه‌ها است

محمد لاهوتی، رئیس کنفدراسیون صادرات اظهار کرد: دولت سیزدهم در موضوع صادرات در سال ۱۴۰۱ برخلاف تمام مشکلات موجود، جلوتر از برنامه اعلام شده خود حرکت کرد، البته بخشی از این رشد به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه تولید در جهان بود

فیلم/سخنگوی اقتصادی دولت:(۳)
اعضای پیمان شانگهای کشورهای ضعیفی نیستند

احسان خاندوزی با بیان اینکه بزرگترین بازیگران انرژی و تجارت جهان عضو این پیمان هستند، گفت: تعامل با همه اقتصادهای دنیا چه ضعیف و چه قوی برای کشور فرصت مهمی است.

استاد اقتصاد دانشگاه دانشگاه چمران اهواز:
حضور ایران در شانگهای آثار مخرب تحریم‌ها را از بین می‌برد

مرتضی افقه بیان کرد: حضور ایران در میان کشورهای عضو سازمان همکاریهای شانگهای می‌تواند اثرات مخرب چند ساله تحریم را نیز از بین برده و یا به حداقل برساند.

فیلم/کارشناس انرژی در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عضویت درپیمان شانگهای اقتصاد ایران را در برابر تحریم ها مقاوم می کند

حبیب الله ظفریان با بیان اینکه پیمان شانگهای با ایجاد روابط راهبردی و بلندمدت میان ایران و سایر کشورهای عضو، اثرپذیری اقتصاد ایران از تحریم ها را کاهش می دهد، گفت: گزارش کمیته روابط خارجی سنا اذعان میکند همکاری‌های بلندمدت مانند آنچه در گاز میان ایران و ترکیه رخ داد مانع اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران شد.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند