سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶:۲۱ بعد از ظهر

اخبار موانع جهش تولید

فیلم/دبیر اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران در گفتگو با «نود اقتصادی»:
بسیاری از خرماهای صادراتی ما پشت مرزها ماند و به دلیل کرونا صادر نشد

امیررضا منصوری بیان کرد: بسیاری از خرماهای صادراتی ما پشت مرزها ماند و به دلیل کرونا صادر نشد، گفت: نامگذاری امسال به نام "جهش تولید" اتفاق مبارکی بود و کشور به آن نیاز داشت اما با توجه به تبعات اقتصادی کرونا، تحقق این شعار ممکن با تاخیر صورت بگیرد.

یادداشت محمد احمدی آذر رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت؛
مسئولیت مضاعف شبکه بانکی در سال ۹۹

مرور اسامی نمادین تعیین‌شده برای سال‌های مختلف طی یک دهه اخیر به‌وضوح از تأکید رهبر معظم انقلاب بر اولویت و اهمیت اقتصاد در دایره مسائل کلان کشور و نظام حکایت دارد.

فیلم/ اقتصاددان شوید/دکتر احسان قمری در گفتگو با «نود اقتصادی»:
چرا حضور رایزنان بازرگانی ایرانی در کشورهای هدف، برای جهش تولید و افزایش صادرات غیرنفتی در سال ۹۹ ضروری است؟

این اقتصاددان و استاد دانشگاه معتقد است رایزنان بازرگانی در کشورهای همسایه می‌توانند حضور و تبادلات تجاری تجار ما را در آن کشورها تسهیل کنند. به گفته وی اگر کمبود رایزن بازرگانی در سال ۹۹ حل شود، صادرات غیرنفتی افزایش خواهد یافت

منتخب مردم تهران درمجلس یازدهم:
پرداخت وام کم بهره به بنگاه‎ها تولید را رونق نمی‌دهد/ دولت به کارفرماها مشوق بیمه‌ای بدهد یا بخشی از حقوق کارگران را تضمین کند

مجتبی توانگر با بیان اینکه پرداخت وام ‌کم ‌بهره به بنگاه‌ها در شرایط رکود اقتصادی موجب رونق ‌تولید نمی‌شود، گفت: دولت به کارفرماها مشوق بیمه‌ای بدهد یا بخشی از حقوق‌ کارگران را تضمین کند.

فیلم/تحلیلگر مسائل اقتصادی در گفتگو با «نود اقتصادی»:
بزرگترین مانع جهش تولید، خود دولت و مداخلات متنوع دولتی است

دکتر مصطفی نصر اصفهانی با بیان اینکه بزرگترین مانع جهش تولید، خود دولت و مداخلات متنوع دولتی است، گفت: ۸۰ درصد مداخلات دولت قابل حذف کردن است.

پربیننده