جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۵:۱۶ بعد از ظهر

اخبار معاون مسکن و ساختمان

صوت/روایت عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از بی اخلاقی در انتخابات نظام مهندسی ساختمان در گفتگو با «نود اقتصادی»!
اسامی ۱۲ نفر از کاندیداهای انتخابات نظام مهندسی در شب انتخابات حذف شد

مهیارفرنیا با بیان اینکه اسامی ۱۲ نفر از کاندیداهای انتخابات نظام مهندسی در شب انتخابات حذف شد،‌گفت: از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم با معاون مسکنی خودش برخورد کند.

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی:
شرایط طرح خانه‌دار شدن کم درآمدها به زودی اعلام می‌شود

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از آغاز اعلام جزئیات طرح مسکن‌دار کردن دهک‌های اول تا سوم جامعه خبر داد و گفت: خانه‌دار شدن افراد ضعیف جامعه مثل طرح ملی مسکن به صورت ثبت‌نام نخواهد بود و دستگاه‌های ذیربط اسامی را تعیین و به ما اعلام می‌کنند.

معاون مسکن و ساختمان خبر داد
اختصاص ۱۰۰۰۰ هکتار زمین به مرحله اول اقدام ملی مسکن

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام تخصیص ۱۰ هزار هکتار زمین به طرح اقدام ملی مسکن در مرحله اول ثبت‌نام‌ها، از توافق اولیه وزارتخانه راه و شهرسازی با وزارتخانه‌های جهادکشاورزی و صمت برای تولید مسکن خبر داد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی:
مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی از نیمه بهمن انجام می‌شود

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی خبر داد که پایش اطلاعات ۲۴۰ هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان در سامانه مسکن ملی بیش از ۴۵ روز طول می‌کشد و بر این اساس مرحله دوم ثبت‌نام مسکن ملی نیمه دوم بهمن ماه انجام می‌شود.

۱۰ هزار هکتار زمین برای طرح ملی مسکن تامین شد

معاون مسکن و ساختمان از تامین ۱۰ هزار هکتار زمین برای اجرای پروژه‌های طرح ملی مسکن خبر داد و گفت: مرحله دوم ثبت‌نام این طرح تا پایان سال انجام می‌شود.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند