جمعه سی و یکم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۵:۵۶ بعد از ظهر

اخبار بیت کوین

بررسی تاریخچه قیمت بیت کوین

در دهه گذشته، دنیای مالی و اقتصاد با ورود ارزهای دیجیتال به صحنه، تغییراتی بسیار جذاب و نوآورانه را تجربه کرده است. در این راستا، بیت کوین به‌عنوان اولین و مهمترین نماد در عرصه ارزهای دیجیتال، توجهات گسترده‌ای را به خود جلب کرده است. هدف اصلی این مقاله، بررسی دقیق و جامع تاریخچه قیمت بیت کوین در طول سال‌ها و نقش آن در بازار ارزهای دیجیتال است.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

چارلز ادواردز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، خبرهایی را برای گاوهای بیت‌کوین (BTC) به اشتراک گذاشته است؛ در حال حاضر انباشت بیت‌کوین (BTC) ممکن است فرصت‌های شگفت‌انگیزی را برای استراتژی‌های بلند مدت باز کند.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛
بیت‌کوین رکورد زد

طی هفت روز گذشته صنعت کریپتوکارنسی پویا بوده زیرا کل سرمایه بازار آن به میزان قابل توجه ۷۰ میلیارد دلار افزایش یافته است؛ این اتفاق به دلیل سودهای عمده اکثر سکه‌ها با استثنائات خاص رخ داد.

همه چیز راجع به توکن شیبا اینو

پس از ظهور بیت کوین(BTC)، بازار ارزهای دیجیتال گسترش یافت و ارزهای دیجیتال زیادی به این بازار معرفی شدند. یکی از این ارزهای دیجیتال دوج کوین (Dogecoin) بود که تحت تأثیر الگوهای رفتاری اینترنتی ایجاد شد.

بیت‌کوین از ۱۲ میلیون دلار عبور می‌کند!

رابرت بریدلاو، موسس شرکت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال Parallax معتقد است که بیت‌کوین (BTC) شانس زیادی برای ثبت جهش قابل توجه در آینده دارد که عمدتاً ناشی از کاهش قدرت خرید دلار خواهد بود.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛ + نمودار
۴۹ میلیارد تراکنش شاپرکی در سال ۱۴۰۲/ رشد ۱۰ درصدی


فیلم/ رئیس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی:
یک ماه از سال گذشته ولی هنوز سامانه جامع تجارت راه نیفتاده است
فیلم/ رئیس اتاق بازرگانی تهران:
تعطیلی پنجشنبه مبانی اقتصادی کشور را در سال جهش تولید بهم می‌زند
تولید کننده محصولات پزشکی، پلیمری و دارویی در گفت‌وگو با «نود اقتصادی»:
طبق گزارش‌هایی که خواندم بیشترین میزان تخصیص ارز کشور متعلق به تجهیزات پزشکی بود

پربیننده