به گزارش «نسیم»، «آموزش خبرنگار تحلیلگرِ اقتصادی»، نام دوره ای است که توسط موسسه طلوع حق طراحی شده و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت موسسه طلوع حق برای شرکت در این دوره ثبت نام کنند.

به گزارش نسیم، موسسه طلوع در وب سایت خود آورده است؛ «کمبود نیروی خبرنگار ارزشی در زمینه اقتصاد یک خلأ جدی است که سایت ها و خبرگزاری های ارزشی با آن دست به گریبان اند. موسسه طلوع حق در نظر دارد، در راستای آموزش و تربیت خبرنگاران اقتصادیِ متعهد اقدام به برگزاری یک دوره تخصصی با عنوان دوره آموزش خبرنگار تحلیلگر اقتصادی نماید».

این دوره 60 ساعت و در مدت 10 هفته برگزار خواهد شد و در آن اساتید برجسته اقتصاد و رسانه تدریس خواهند کرد. اساتیدی همچون دکتر حسین صمصامی، دکتر احمد توکلی، دکتر محمد خوش چهره، دکتر مسعود میرکاظمی، دکتر عادل پیغامی، دکتر حجت الله عبدالملکی، دکتر امیر سیاح مدیر گروه اقتصاد شبکه یک و محمد کاظم انبارلویی سردبیر روزنامه رسالت در این دوره تدریس خواهند کرد.

دانشجویان این دوره در دو زمینه «رسانه و خبرنگاری» و «مسائل اقتصادی» آموزش های لازم را خواهند دید. علاقمندان تا 15 آبان فرصت دارند تا با مراجعه به وب سایت موسسه طلوع حق (toluehagh.ir) نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. گفتنی است دانشجویان اقتصاد و رسانه، برای شرکت در این دوره از 25% تخفیف برخوردار خواهند بود.

موضوعات اقتصادی: