اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی از اعطای بیش از 159 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به مبلغ بالغ بر 19 هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: در راستای رفاه حال این عزیزان، پرداخت این تسهیلات و دریافت اقساط آنها به صورت کاملا غیرحضوری انجام می‌شود. 

وی افزود: این تسهیلات در قالب همکاری مشترک سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه کارگران و کانون عالی بازنشستگان، پرداخت می‌شود.  

دکتر اسماعیل للـه‌گانی به عملکرد بانک رفاه کارگران در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه اشاره کرد و گفت: بانک رفاه در این بخش نیز از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بالغ بر 34 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ بیش از 46 هزار میلیارد ریال به زوج‌های متقاضی پرداخت کرده است. این تسهیلات در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر بسترسازی ازدواج آسان جوانان و با هدف تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن، پرداخت می‌شود. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی این بانک اشاره کرد و گفت: در این بخش از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از 30 هزار فقره تسهیلات به مبلغ بالغ بر 22 هزار میلیارد ریال از جانب این بانک پرداخت شده است که حدود 5 هزار فقره از این تسهیلات به مبلغ بیش از 4 هزار میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، حدود 13 هزار فقره به مبلغ حدود 11 هزار میلیارد ریال به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بیش از 12 هزار فقره به مبلغ حدود 7 هزار میلیارد ریال به متقاضیان مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت شده است.  

دکتر للـه‌گانی در پایان تصریح کرد: اقدامات بانک رفاه کارگران به عنوان بزرگ‌ترین بانک اجتماعی کشور در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، با هدف ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی انجام می‌شود.