به گزارش «نود اقتصادی» علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی با بیان این‌ مطلب و اشاره به اینکه بانک دی طی سال جاری، برگزاری مجامع خود را به روز کرد و انتشار به موقع صورت‌های مالی را نیز در اولویت قرار داد گفت: نکته مهم و قابل توجه در صور‌ت‌های مالی شش ماهه سال جاری بانک دی، تطابق صد درصدی با تغییرات اعمالی از سوی بانک مرکزی است.

 

قیطاسی افزود: صورت‌های مالی شش ماه نخست سال جاری بانک دی، مطابق دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی تنظیم شده و می توان آن را یکی از شفاف‌ترین صورت‌های مالی در نظام بانکی دانست.

مدیرعامل بانک دی بر افشای صورت‌های مالی شرکت های زیرمجموعه تاکید و بیان داشت : صورت‌های مالی همه شرکت سهامی زیرمجموعه در موعد مقرر قانونی به صورت کامل افشا شده و این هم نشان دهنده افزایش شفافیت حاکم بر بانک دی است.

 

قیطاسی افشای صورت های مالی تلفیقی را از دیگر موفقیت های بانک دی در سال جاری برشمرد و تصریح کرد : افشای صددرصدی صورت‌های مالی بانک و تلفیقی، از نگاه سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک مرکزی اهمیتی فوق العاده دارد و می تواند جایگاه بانک را ارتقا دهد.

مدیرعامل بانک دی با تاکید بر این که به الزامات نهاد ناظر پایبند هستیم اظهار داشت : اگرچه همه درخواست‌های دریافتی از بانک مرکزی، به سرعت پاسخ داده می شود، اما با تلاش های مستمر همکاران و تشکیل کارگروه های مختلف در بخشهای مالی، سرمایه گذاری و ارائه مستندات لازم، تعداد بندهای حسابرسی در صورت‌های مالی شش ماهه نخست سال جاری بانک دی نسبت به صورت های مالی پایان سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافت.همچنین با ادامه این روند، بدون شک در صورت‌های مالی پایان سال جاری ، دسترسی به هدف دریافت گزارش مقبول از حسابرس، توسط بانک دی دور از دسترس نیست.