اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران، مجید آقازاده مدیر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی این صندوق اظهار داشت: در اجرای بند «و» تبصره «۷» قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، دستگاه‌های اجرایی مکلف‌اند بر اساس ضوابطی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام نموده اند، پنجره واحد خدمات خود را ایجاد و راه‌اندازی کنند.

در همین راستا و در اجرای مصوبه مورخه ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات، مبنی بر تکلیف این صندوق به اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و بهره برداری تا ۳۰ آذر ماه سال جاری، این صندوق ضمن آماده سازی زیرساختهای مربوطه تمام تلاش خود را جهت ارائه این خدمات به صورت الکترونیکی در مهلت تعیین شده بکار خواهد گرفت.

وی افزود پنجره ملی خدمات دولت هوشمند (my.gov.ir) خدمات بسیاری، در زمینه امور اقتصادی، بهداشت و درمان، تفریح، فرهنگ، مذهب، آموزش، حمایت اجتماعی و امور عمومی را ارائه خواهد داد. این پنجره با هدف ایجاد سهولت در ارائه خدمات دولتی به شهروندان راه اندازی شده و از طریق این سامانه، شهروندان می‌توانند با یک مرتبه احراز هویت، از تمامی خدمات دولتی، بهره‌مند شوند.