اخبار شرکتها-ضمن عرض تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان ، به اطلاع مردم عزیز ایران می رسانیم به منظور حفظ سلامت هموطنان گرامی و تأمین بهداشت عمومی جامعه، سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل دامپزشکی در سطح استان ها آماده بازرسی بهداشتی و شرعی دامهای قربانی شما در روز عید سعید قربان می باشند. 

بازرسین بهداشت گوشت دامپزشکی و ناظرین شرعی با استقرار در نقاط مختلف شهرها به ویژه در محل کشتارگاههای دامی، دام‌های کشتاری شما را از نظر آلودگی به عوامل بیماریزا بالاخص بیماریهای مشترک بین انسان و دام بازرسی نموده و سلامتی شما مصرف کنندگان عزیز را از ابتلاء به بیماریها تضمین خواهند نمود.

از مردم عزیز خواستاریم به مناسبت این روز عزیز ، دام مورد نیاز خود را فقط از مراکز مجاز و مورد تایید سازمان دامپزشکی که توسط ارگان‌های ذیربط ازجمله شهرداری در نقاط مختلف شهرها دایر شده‌اند، تهیه بنمایند.

 ادارات کل دامپزشکی در استان‌ها با سازماندهی اکیپ‌های ویژه عید قربان، از هنگام خرید دام تا هنگام معاینات پیش و پس از کشتار آماده همکاری با شهروندان هستند.

سازمان دامپزشکی کشور ضمن تاکید بر رعایت اصول ساده بهداشتی، از شهروندان خواستار است در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا موارد مشکوک، مراتب را سریعا به نزدیکترین شبکه دامپزشکی گزارش کنند.