اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی بانک شهر، دکتر رحیم طاهری با اشاره به حضور بانک شهر در بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور (اینوتکس 2022) گفت: این مهم در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال" تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" صورت گرفت و اولویت اقدامات بانک در سال 1401 است.

دکتر طاهری در ادامه با بیان اینکه بانک شهر هم اکنون از ظرفیت های بالایی برای آغاز و تداوم همکاری‌ها با استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان برخوردار است، افزود: تلاش کرده ایم سبد خدمات بانک را با اولویت حمایت از فعالان حوزه فناوری و صنایع داخلی طراحی و در جهت رفع نیازهای بانکی و کاهش مشکلات آنان قدم برداریم.

وی با اشاره به پیشرو بودن خدمات بانکداری الکترونیک، ریالی و به خصوص ارزی بانک شهر، تصریح کرد: در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود آماده ایم تا از طریق ارائه تسهیلات ارزان قیمت، صدور ضمانت نامه، تجاری سازی ایده‌ها و ... به رشد و توسعه شرکت های داخلی کمک کنیم.

رئیس هیات مدیره بانک شهر، گفت: همچنین با استفاده از روش های نوین تأمین مالی تلاش خواهیم کرد توجه ویژه ای به بخش های تولیدی و اثرگذار کشور در حوزه فناوری نظیر شرکت‌های دانش‌بیان و استارتاپ‌ها داشته باشیم.

دکتر طاهری با بیان اینکه معتقدیم با حمایت شبکه بانکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به توسعه و پیشرفت کشور کمک خواهد شد، گفت: پشتیبانی از ایجاد و توسعه این شرکت ها به خصوص در شرایط تحریم های ظالمانه، کشور را از واردات بی نیاز کرده و یک مزیت غیر قابل انکار برای ایران اسلامی به ارمغان می آورد.