اخبار شرکتها-ظرفیت انواع مدل یخچال ساید بای ساید

یخچال‌های ساید بای ساید از مدرن‌ترین انواع یخچال فریزر هستند که خواهان زیادی در بازار فروش دارند.

خرید یخچال ساید اقساطی نسبت به دیگر انواع یخچال و فریزر بالاتر است ولی ویژگی‌هایی چون طراحی ظاهری مدرن، داشن امکانات و قابلیت‌های به روز و فضای ذخیره سازی بالا سبب شده است تا بسیاری از افراد بالا بودن قیمت یخچال ساید را در نظر نگیرند و آن را برای خرید انتخاب کنند.

ظرفیت انواع مدل یخچال ساید بای ساید از برندهای داخلی و خارجی به گونه‌ای است که می‌توان حجم قابل توجهی از انواع مواد غذایی را در آنها ذخیره و نگهداری کرد از این می‌توان گفت انتخاب مناسبی برای خانواده‌های پر جمعیت تلقی می‌شوند.

 ابعاد و اندازه یخچال‌های ساید بای ساید‌ استاندارد است و اکثر آنها عرضی بین ۹۰ تا ۹۲ سانتی متر و ارتفاعی از ۱۷۵ تا ۱۸۰ سانتی متر دارند. عمق یخچال ساید بای ساید نیز بستگی به ظرفیت آن دارد و هر چه ظرفیت بالاتر باشد عمق یخچال ساید هم به مراتب بیشتر خواهد بود ولی به طور کلی و در حالت استاندارد یخچال‌های ساید بای ساید دارای عمقی بین ۷۵ تا ۸۵ سانتی‌متر هستند.

توجه داشته باشید که در زمان خرید یخچال ساید حتما تعداد اعضای خانواده و نیازتان را در نظر بگیرید هر چه نیاز و خانواده شما بزرگتر باشد بی شک به یخچالی با ظرفیت بیشتر نیاز دارید. ظرفیت یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت یخچال است و به همین دلیل است که قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 30 فوت از قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 32 فوت پایین‌تر است.

علاوه بر ظرفیت عوامل دیگری چون نوع مدل، میزان امکانات، مشخصات فنی و برند سازنده یا همان مارک بر قیمت ساید بای ساید تاثیر گذار هستند. برای مثال قیمت یخچال ساید بای ساید هیمالیا 32 فوت که از یک برند ایرانی است از قیمت ساید سامسونگrs25 که از یک برند کره‌ای سرشناس می‌باشد برای خریداران مناسب‌تر است.

مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید

دغدغه بسیاری از خریداران در زمان خرید یخچال فریزر این است که یخچال دوقلو بخریم یا یخچال ساید یا کمبی و یا مدل دیگری و برایشان قیمت مهم نیست بلکه کارایی و مفید بودن یخچال در درجه اول اهمیت دارد. در این بخش ما صادقانه مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید را شرح داده‌ایم تا با آگاهی خریدی مناسب و متناسب با شرایط اختصاصی خود داشته باشند.
 

مزایای یخچال ساید بای ساید

  1. ظاهر یخچال‌های ساید بای ساید بسیار زیبا و مدرن است و جلوه‌ای مدرنیته به آشپزخانه‌ها می‌دهند.

  2. این یخچال‌ها به فیلترهایی جهت گرفتن بوی بد، از بین بردن باکتری‌ها و انواع قارچ‌ها مجهز شده‌اند در نتیجه مواد غذایی در شرایط سالم‌تری نگهداری می‌شوند.

  3. در این یخچال‌ها از فیلتر تصفیه آب استفاده شده است در نتیجه همیشه آب تصفیه شده و سالم‌تری برای مصرف در اختیارتان است.

  4. برخوداری از فناوری و تکنولوژی‌های روز که شامل سیستم جریان چندگانه، سیستم یخساز و آبسردکن، قفل کودک، محفظه مخصوص نگهدارنده، نمایشگر دیجیتالی و ... می‌شود.

  5. مواد غذایی به ویژه انواع سبزیجات در ساید بای ساید‌ها نسبت به دیگر انواع یخچال فریزر تازه‌تر می‌مانند.

  6. به دلیل داشتن گنجایش بالا می‌توان مواد غذایی زیاد در داخل یخچال ساید جای داد.

  7. کاربران دسترسی راحت‌تری به مواد غذایی درون یخچال دارند.

معایب یخچال ساید بای ساید

  1. قیمت یخچال سامسونگ، قیمت یخچال دوو، قیمت یخچال ال جی، قیمت یخچال اسنوا و دیگر برندها در مدل‌های ساید بیشتر است و همین مساله سبب می‌شود تا بسیاری از افراد از خرید این نوع یخچال‌ها پشیمان شوند و یا به دنبال خرید یخچال اقساطی باشند.

  2. هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید نسبت به دیگر یخچال‌ها بالاتر است در نتیجه در صورت ایجاد مشکل و خرابی دستگاه، باید هزینه بیشتری را بابت تعمیر صرف کنید از طرفی هم هر تعمیرکاری از عهده تعمیر یخچال ساید بر نمی‌آید.

  3. فیلترهای تصفیه آبی که در یخچال‌های ساید تعبیه شده است هر شش ما یکبار باید تعویض شوند بنابراین این فیلترها در کنار مفید بودن، هزینه بر هم هستند و خرید فیلتر نو جزو هزینه‌های ثابت یخچال ساید بای ساید است.

  4. یخچال‌های ساید به دلیل داشتن وزن بالا، جابه جایی سخت و دشواری دارند بنابراین اگر مستاجر هستید و احتمال جابه جایی شما زیاد است به سراغ خرید این نوع یخچال نروید.

 

قیمت یخچال ساید بای ساید در فروشگاه سل

اگر قصد خرید یخچال ساید بای ساید را دارید می‌توانید به فروشگاه‌های لوازم خانگی سطح شهر مراجعه کنید و یا برای خریدی آسان‌تر به فروشگاه‌های اینترنتی متصل شوید که تعدادشان کم نیست. البته اگر قیمت ساید بای ساید را در چندین فروشگاه مقایسه کنید متوجه این موضوع می‌شوید که قیمت‌ها یکسان و یکپارچه نیست برای مثال ممکن است قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 123 یا قیمت ساید اسنوا2261ss در فروشگاهی بیشتر از فروشگاه‌های دیگر باشد.

اگر به دنبال بهترین قیمت ساید بای ساید ایرانی و خارجی هستید ما به شما فروشگاه اینترنتی سل را پیشنهاد می‌کنیم که تمامی کالاها را با بهترین قیمت بازار و تضمین کیفیت به فروش می‌رساند. فروشگاه سل جهت اینکه مشتریان انتخابی مناسب و در خور خواسته‌هایشان داشته باشند قیمت ساید بای ساید الکترواستیل، قیمت یخچال ساید بای ساید دوو، قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی، قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا و ... را در مدل‌های مختلف با تصاویر ظاهری و همراه با اطلاعاتی صحیح و کامل از ویژگی‌هایشان درج کرده است.
 

فروش اقساطی ساید بای ساید در فروشگاه سل

با توجه به اینکه قیمت ساید بای ساید بالا است و به خصوص در این سال‌ها شاهد رشد صعودی قیمت لوازم خانگی بوده‌ایم یکی از بهترین راه‌ها در این شرایط برای برخورداری از یخچال ساید، خرید یخچال اقساطی است. یکی از مکان‌هایی که به فروش اقساطی ساید الکترواستیل، فروش اقساطی ساید بای ساید دوو، فروش اقساطی یخچال ساید بای ساید اسنوا، فروش اقساطی یخچال امرسان و دیگر برندها با بهترین شرایط می‌پردازد فروشگاه اینترنتی سل است. همچنین امکان خرید اقساطی سایر لوازم خانگی چون خرید تلویزیون اقساطی، خرید اقساطی لباسشویی و ... مهیا شده است.

فروشگاه آنلاین سل روش‌های متنوعی را جهت خرید قسطی یخچال در نظر گرفته است تا با شرایط متفاوت افراد جامعه همخوانی داشته باشد و بتوانند خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید ال جی، اسنوا، امرسان، جی پلاس و هر مارکی که مد نظرشان است را با چک، بدون چک، با فیش حقوقی، با سفته و ... انجام دهند. جهت دریافت اطلاعات و راهنمایی‌های لازم در خصوص نحوه و شرایط خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید به فروشگاه sell.ir مراجعه کرده و با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.