اخبار شرکتها-بهبود تجربه مشتری نخستین هدف این بانک در بانکداری دیجیتال است ؛چرا که رقابت در عرصه بانکداری تغییر کرده و رضایت مشتری از ارائه سطح مطلوب خدمات به شرط اصلی موفقیت در انتخاب یک بانک تبدیل شده است.

  در عصر حاضر بزرگ‌ترین هدف بانکداری، احساس خوب مشتری است، امروز برای مشتریان در کنار اعتماد، خدمات مالی و حسن شهرت موسسات مالی موضوع تجربه کاربری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

  بانکداری وارد دوره جدیدی از حیات خود شده است و ‌ما در حال ایجاد تجربه‌های جدید برای مشتریان و کسب‌وکارها هستیم ، در عصر حاضر از همیشه به مشتری نزدیک‌تریم و این نزدیکی به ما کمک می‌کند آنچه مشتری می‌خواهد را در اختیار او قرار دهیم که بانک ایران زمین چنین فضایی را فراهم کرده است .

  در گذشته تجربه مشتری فقط سطح مطلوبی از خدمات بود، اما امروز شرط اصلی موفقیت است. در گذشته دنبال کردن رفتار تعداد زیادی از مشتریان کار بسیار دشواری بود اما در حال حاضر با بررسی اطلاعات آنها و تحلیل داده‌ها می‌توان خدمات بهتر و جامع‌تری ارائه کرد و در مواقعی که مشتریان از ارائه خدمات راضی نیستند به سرعت آنها را اصلاح کرد و بهبود بخشید.

  رویکرد ایران زمین در بانکداری دیجیتال شناخت هر چه بیشتر مشتریان، بهبود تجربه مشتری و ارائه خدمات شخصی شده است که در نهایت به رضایت و خلق ارزش افزوده منجر خواهد شد.

  با اشاره به رویکرد این بانک در پیاده‌سازی پلت‌فرم بانکداری دیجیتال نکته اساسی این است که آنچه در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد یک بانک تمام دیجیتال است.

 ما به دنبال پیاده‌سازی یک بانک دیجیتال با تمام شرایط و استانداردهای روز دنیا بودیم و آنچه به زودی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت، تجربه آنها را نسبت به انجام خدمات بانکی تغییر خواهد داد.

  پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال ، یک مزیت رقابتی در مقابل رقبا ایجاد خواهد کردکه بانکداری دیجیتال همان‌قدر که برای مشتریان سود‌آور است و برای آنها یک تجربه متفاوت خواهد بود، باعث کاهش هزینه‌های بانک‌ها و همچنین باعث حضور هوش مصنوعی در بانک‌ها خواهد بود.

   امروز شبکه‌های اجتماعی موقعیت ایده‌‌آلی برای ما ایجاد کرده تا فرهنگ بانکداری دیجیتال را در بین مخاطبان خود گسترش دهیم، زیرا آینده بانکداری به این سمت حرکت می‌کند.

 امروز شبکه‌های اجتماعی تغییرات زیادی را در سبک زندگی، روش تبلیغات و فعالیت تجاری ایجاد کرده‌اند، بنابراین اگر هوشمندانه رفتار کنیم باید فرهنگ استفاده از بانکداری دیجیتال و تغییر رویکرد مردم به استفاده از این نوع بانکداری را نیز در همین فضا کلید بزنیم که ایران زمین موفق عمل کرده است .