اخبار شرکتها-محمد رضا  مهدیار اسماعیلی مدیر شبکه رادیویی اقتصاد در این مراسم گفت: برنامه سازان حوزه اقتصاد با شناسایی اشکلات پیش آمده در حوزه تولید با نکته سنجی بلافاصله وارد عمل شده و با پیگیری از مسٔولان، پشتیبانی ها و مانع زدایی های پیش روی کارآفرینان را تسهیل می کنند .
وی افزود: کار آفرینان و برنامه سازان 2 بال حرکت تولید هستند که هر دو باید مورد تقدیر و تشکر رسانه و مردم قرار گیرند . 
وی ادامه داد : رادیو اقتصاد به عنوان دبیر خانه شورای اقتصاد معاونت صدا وظیفه دارد در میان شبکه های رادیویی به گونه ای تسهیل گری و هماهنگی نماید که برنامه های اقتصادی در جهت کمک به تولید و اقتصاد در تمام ساعات شبانه روز استمرار داشته باشد تا هر تولید کننده به تناسب نیاز و مشکلات پیش روی، قادر به حل موانع از طریق این رسانه مردمی باشد . 
مدیر شبکه رادیویی اقتصاد با اشاره به جشنواره قهرمان تولید که به طور همزمان در این مراسم از کار آفرینان برتر کشور تقدیر به عمل می آورد گفت: کار آفرینان جهاد گران عرصه اقتصاد کشورند و با تلاش خود چرخ های شکوفایی و تولید کشور را به حرکت در می آورند و عملکرد آنها شایسته تقدیر و تشکر است.  
در ادامه این مراسم پیمان جبلی رئیس رسانه ملی گفت : ما در سالی که پشت سرگذاشتیم علیرغم تحریم ها و فشار های ظالمانه وبا اتکا به توانمندی های داخلی و شعار اقتصاد مقاومتی توانستیم طبق گزارشات مسئولان امر به نقطه درخشان اقتصادی به ویژه در حوزه صادرات و درآمد های کشور دست یابیم .
وی ادامه داد : عزم مردم در حل مشکلات اقتصادی نشان داد گرچه تحریم ها در اقتصاد موثر است ولی اقتصاد ما به تحریم گره نخورده و اگر راه اتعامل اقتصادی ما با دنیا باز شود شاهد پیشرفت انفجاری خواهیم بود.
رئیس رسانه ملی با اشاره عزم و اراده و قدرت جهادی افسران اقتصادی کشورگفت: با عنایت خداوند ما از نعمت های عظیم همچون  نعمت های طبیعی، موقعیت جغرافیایی ، امکانات و ظرفیت ها به ویژه نیروی انسانی مولد برخورداریم که امید است با تکیه به ااین ظرفیت ها به شکوفایی روز افزون دست یابیم .
در پایان مراسم به تهیه کنندگان برتر معاونت صدا در بخش های ذیل جوایزی اهداء شد 
بخش برنامه های ترکیبی 
1- رتبه اول معصومه کیانی تهیه کننده برنامه فردا روش است از رادیو ورزش 
2- رتبه دوم زهرا بحریه تهیه کننده برنامه ضرب سکه از رادیو گفتگو
3- رتبه سوم لیلا امید یگانه تهیه کننده برنامه فوریت های اقتصادی از رادیو اقتصاد 
بخش برنامه های مستند گزارشی 
1- رتبه اول نازنین کتابچی تهیه کننده برنامه پرونده از رادیو اقتصاد 
2- رتبه دوم حمیده نجاتی تهیه کننده برنامه پنجره از رادیو معارف
3- رتبه سوم صادق داوری فر تهیه کننده برنامه اختیاریه ار رادیو تهران 
بخش برنامه گفتگو محور 
1 - منتخب سهیلا باقری تهیه کننده برتانه نیم نگاه از رادیو سلامت 
بخش برنامه های روایت داستانی 
منتخب پریا جمالیان تهیه کننده برنامه ثروتمندان کوچک از رادیو اقتصاد 
بخش برنامه های مسابقه ای 
منتخب رضا عزتی تهیه کننده برنامه مسابقه دو راهی از رادیو صبا 
همچنین در این مراسم و همزمان با برگزاری جشنواره قهرمان تولید از 10 تولید کننده و کار آفرین بزرگ و برتر کشور تقدیر به عمل آمد و به افراد ذیل جوایزی اهداء شد
1 - حسین مصطفی زاده خویی
2 - کاوه خداپرست رسولی
3 - سید محمد حسین زینلی
4 - احمد جلیلی
5 - ابولفضل پایداری
6 – رسول محمدی