محسن حسین لویی مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی و شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت در گفتگو با «نود اقتصادی» با رد شایعات مطرح شده در خصوص عقب نشینی سازمان حمایت از ثبت قیمت تولید کننده بر کالاها اظهار کرد: سازمان حمایت با قدرت بر سر تصمیم خود برای ثبت قیمت تولید کننده ایستاده است و تصمیم ما هیچ تغییری نکرده است.

وی بیان کرد: تنها در خصوص یک قلم گروه کالایی چیپس و بیسکوئیت به دلیل تنوع بالای محصولات به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانی ابلاغ کردیم که کارخانجات می‌توانند علاوه بر قیمت تولید کننده قیمت مصرف کننده را نیز درج کنند. البته این پیشنهاد برای مدت زمان مشخصی است و این گروه کالایی هم به زودی باید با همان قیمت تولید کننده کالاهای خود را راهی بازار کند. 

محسن حسین‌لویی افزود: در همین مدت زمان کوتاه از اجرایی شدن این طرح قیمت برخی کالاها کاهشی شده که از جمله آن می‌توان به نوشابه اشاره کرد که قیمت تولید کننده ۱۰ هزار تومانی روی آن درج می‌شود و به طور میانگین در یک هفته گذشته ۱۵ درصد کاهش قیمت در آن دیده شده است. 

گفتنی است قاسمعلی حسنی دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی در همین رابطه به خبرنگار «نود اقتصادی» گفته بود که سازمان حمایت از تصمیم خود برای درج قیمت تولید کننده به دلیل شکست طرح عقب نشینی کرده و از این به بعد قرار است برای برخی از کالاها هم قیمت تولید کننده و هم قیمت مصرف کننده درج شود.