اخبار شرکتها-تبادل کالا از یک منطقه به منطقه دیگر از گذشته مرسوم بوده و امروز بیش از هر زمان دیگری اهمیت آن برای جوامع مختلف مشخص شده است. واردات روشی‌ست تا هم منابع مورد نیاز برای یک جامعه تامین شود و هم برای کسب و کارها روتق اقتصادی به ارمغان آورد.

 
برای آشنایی با فرآیند واردات کالا با وانیکس روی لینک کلیک کنید.
 
این موضوع کاملا طبیعی است که همه منابع مورد نیاز برای تولید و عرضه در یک کشور تامین نشود. یعنی برخی از کشورها به منابع طبیعی غنی و برخی هم به ابزارها و ماشین‌آلات دسترسی دارند و می‌توانند کالاهای مورد نیاز جامعه دیگر را تامین کنند.
واردات کالا یا هر چیز دیگری نیاز به طی کردن روال از پیش تعیین شده‌ دارد. این روال شامل پیدا کردن بهترین تامین‌کننده، قیمت محصولات، بهترین شرکت حمل و نقل و روشی که قرار است تا کالاهای وارداتی با آت حمل شوند و به مقصد برسند.
 
این موارد تنها بخشی از کارهایی است که یک واردکننده برای رساندن محموله سفارشی خود به مقصد طی کند و مسلما فرآیند چالش‌برانگیزی به نظر می‌رسد. اما چه چیزی در این مواقع می‌تواند واردکنندگان را سریع‌تر به آنچه که انتظار دارند، برساند. دسترسی و اعتماد به یک شرکت بازرگانی معتبر واسطه.
 
وانیکس یک شرکت بازرگانی معتبر است که بدون هیچ دغدغه‌ای کمک می‌کند تا کالاهای مورد نیاز کسب و کار خود را وارد کنید.
 
کمی درباره مزایای واردات بدانید
 
اگر از یک کارشناس اقتصادی بپرسید که واردات چه منفعتی برای اقتصاد یک کشور دارد، در ابتدا به این موضوع اشاره می‌کند واردات همانند بسیاری از کارهای دیگر باید با دانش و تخصص صورت گیرد.
 
 
 اما فواید زیر را برای کسب و کارها و صاحبان مشاغل به ارمغان می‌آورد:
 
هزینه‌ها را کاهش می‌دهد
 
همه کارآفرینان و دارندگان کسب و کار دوست دارند که در صورت امکان هزینه‌ها را کاهش دهند. یکی از روش‌های کاهش هزینه برای این افراد، واردات است. با واردات، صاحبان مشاغل دیگر نیازی به تولید ندارند. در این صورت هزینه‌های آن‌ها نیز کاهش می‌یابد.
 
برای تولید محصولات به نیروی انسانی، ماشین‌آلات و دستگاه و مواد اولیه نیاز است. تامین همه این‌ها در کنار هم ممکن است با هزینه هنگفتی همراه باشد. به همین دلیل هم برخی از کارآفرینان برای توسعه کسب و کار خود روش واردات را انتخاب می‌کنند.
 
واردات از کشورهای دیگر به این معنی است که کارآفرینان و صاحبان مشاغل می‌توانند همه کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت ارزان‌تری تهیه کنند.
 
جالب است بدانید که واردات بیشتر برای بخش‌های صنعتی مفید است. برای مثال اگر به دنبال ساخت یک محصول هستید و برای تامین برخی از قطعات آن به دنبال محصولاتی با بهترین کیفیت هستید و آن محصول در داخل موجود نباشد، کاملا منطقی است که آن را از کشور دیگر وارد کنید.
 
خدمات و منابع مورد نیاز برای هر صنعت ممکن است در کشور دیگر ارزان‌تر باشد. حتی برای قراردادهای تجاری بین کشورها نیز امکان دارد تخفیف‌هایی برای فرد واردکننده به همراه داشته باشد.
 
محصول به قیمت مناسبی به دست مصرف‌کننده می‌رسد
 
یکی دیگر از مزایای واردات کالا با وانیکس، عرضه محصول با قیمت نهایی مناسب به دست مصرف‌کننده است. از آنجایی که دارندگان مشاغل هزینه‌ای بابت تولید آن نمی‌پردازند، هزینه نهایی محصولات برای مصرف کننده نیز ارزان است. زمانی که یک محصول به قیمت مناسب عرضه شود، گزینه‌های انتخابی و به دنبال آن قدرت خرید مصرف‌کنندگان افزایش می‌یابد.
 
حاشیه سود کسب و کارها را افزایش می‌دهد
 
همانگونه که محصولات وارداتی به قیمت مناسبی عرضه می‌شوند و قدرت خرید مصرف کننده را افزایش می‌دهند، برای دارندگان مشاغل و کسب و کارها هم باعث افزایش حاشیه سود می‌شوند. به ویژه زمانی که واردکننده به سراغ کالاهای پر مصرف و ارزان قیمت برود.
 
استانداردهای زندگی افراد را بهبود می‌بخشد
 
واردات این امکان را برای جوامع مختلف فراهم می‌کند تا به تکنولوژی و فناوری‌های جدید جهان دسترسی یابند. یعنی زمانی که در یک جامعه به هر دلیلی امکان تولید محصولات مرتبط با حوزه تکنولوژی وجود نداشته باشد، افراد آن جامعه از استانداردهای زندگی نیز بهره‌مند می‌شوند.
 
از منابع محلی بهره‌مند می‌شوند
 
هنگامی که از یک کشور دیگر محصول وارد می‌کنید، به منابع محلی مرتبط با کار خود در کشور دیگر دسترسی می‌یابید. این بدان معناست که یک واردکننده به راحتی با افراد و صنف‌های مختلف ارتباط برقرار می‌کند.
 
برای عملکرد بهتر یک کسب و کار در مقابل رقبا، نیاز است که با بازارهای جهانی ارتباط داشته باشد. واردات مواد اولیه با کیفیت، تامین منابع تخصصی و ارزان‌تر و ارتباط با منابع قدرتمند جهانی همه این‌ها جز مواردی هستند که باعث پیشی گرفتن آن‌ها در مقابل رقبا می‌شود.
 
واردات راهی برای ورود به تجارت جهانی است
 
در صورتی که قصد واردات کالا با وانیکس را داشته باشد، باید بگوییم که مسیر شما برای ورود به تجارت جهانی هموار می‌شود. واردات به سرمایه‌گذاری زمان و منابع مالی به نسبت کمتری نیاز دارد. این شرکت بازرگانی معتبر فرآیند واردات و راه‌یابی به تجارت جهانی را آسان کرده است.
 
درباره واردات سریع از چین چه می دانید؟
 
چین، شریک تجاری ایران است و بسیاری از کسب و کارها محصولات مورد نیاز خود را از چین تامین می‌کنند. معمولا صاحبان برخی از مشاغل در مواقع خاص نیاز دارند که واردات سریع از چین داشته باشند. از طرفی هم به خاطر قیمت مناسب عرضه کالاهای چینی در ایران باعث می‌شود تا برخی دنبال واردات سریع آن هم از کشور چین داشته باشند.
 
برای آشنایی بیشتر با فرآیند واردات سریع از چین روی لینک کلیک کنید.
 
 
برای آنکه بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن محصولات مورد نیاز خود را از چین وارد کنید، می‌توانید به یک شرکت بازرگانی واسطه اعتماد کنید. وانیکس با دسترسی داشتن به مجموعه‌ای از فورواردرها و شرکت‌های حمل و نقل و مهم‌تر از همه با در اختیار داشتن تیم متخصص می‌تواند به شما کمک کند.
 
با وبلاگ وانیکس روال آسان واردات را آموزش ببینید
 
اگر جز واردکنندگان نوپا هستید، دسترسی داشتن به منابعی که بتواند شما را با فرآیند واردات آشنا کند، بسیار مهم است. در وبلاگ وانیکس ما مجموعه‌ای مطالب مفید با استفاده از منابع معتبر فراهم آورده‌ایم تا با آگاهی کامل بتوانید در این راه قدم بگذارید.
 
ما در آنجا به مطالب مهمی از قبیل روش‌های حمل و نقل کالا، حداقل سرمایه مورد نیاز، مشکلات وارد کالا از کشور چین و مواردی از این دست اشاره کرده‌ایم. این وبلاگ با توجه به تجربه بیش از ۱۰ سال مجموعه وانیکس تهیه شده است.
 
جهت آشنایی بیشتر با وبلاگ وانیکس روی لینک کلیک کنید
 
 
وانیکس را در گوگل جست‌وجو کنید
 
کمپانی وانیکس یک شرکت بازرگانی و وارداتی معتبر است که روال واردات را با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و مجرب، برای همه آسوده کرده است. این شرکت با نشان اقتصادی و وب‌سایت رسمی همواره در صدد کمک کردن به واردکنندگان نوپا و با تجربه است.
 
این شرکت با سال‌ها تلاش در صدد است تا روش‌های واردات از کشورهای چین، هند و امارات را بهبود ببخشد و آسان کند. اگر سری به وب‌سایت شرکت بزنید، متوجه خواهید شد که دیگر برای واردات نیازی نیست هزینه‌های گزافی بپردازید و به کشور مورد نظر سفر کنید. شما با چند کلیک ساده می‌توانید از سفارش کالا تا یافتن بهترین تامین کننده و استعلام قیمت در کمتر از ۵ دقیقه انجام دهید.
 پس از آنکه همه این مراحل را طی کردید، این شرکت برای جلب اعتماد واردکنندگان عزیز به آن‌ها چک ضمانت ارائه می‌کند.