اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی سایت «هست اینجا»، این سامانه مردمی که پیش از این با تهیه و توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک و محلول ضدعفونی فعالیت خود را آغار کرده بود، با ایجاد زیرساخت مناسب جهت تهیه اقلام اساسی سبد خانوار و توزیع هوشمند آن به روز‌رسانی شد. 

«هست اینجا» موفق شده در تعامل با دولت و با حذف واسطه‌ها، علاوه بر تامین اقلام بهداشتی در سراسر کشور، کالاهای اساسی مورد استفاده مردم، مانند برنج، شکر و به زودی مرغ و روغن را با قیمت تنظیم بازار در استان‌های تهران و البرز تهیه و توزیع کند. 

احتمال می‌رود با حمایت دولت تا پایان سال چند استان دیگر هم به این فهرست اضافه شوند. 

نحوه سفارش محصول از این سامانه هم به این صورت است که هر شخص با کد ملی خود وارد سامانه هست اینجا به آدرس hastinja.ir می‌شود و پس از ثبت‌نام، کالای مورد نظر خود را سفارش می‌دهد و برای تحویل آن بر اساس زمانبندی که سامانه اعلام می‌کند، به یکی از ۵۰ شعب منتخب فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه مراجعه و کالا را دریافت می‌کند.

همچنین در این طرح قرار است از ظرفیت دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز به منظور توزیع آسان و مستقیم کالاهای اساسی به مردم استفاده گردد که با همین منظور به زودی ۱۱۰ شعبه توزیعی دیگر به این سامانه در تهران و البرز افزوده خواهد شد.