اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی لوله سازی اهواز ، سردار عبدالرضا حاجتی، مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در نشست شورای سیاستگذاری نمایشگاه «شاخه‌های پیروزی» گفت: یکی از افتخارات شرکت لوله سازی اهواز مشارکت در ساخت پل بعثت است. همیشه علاقه داشتم از سازندگان این پل تجلیل کنم.

سردار حاجتی افزود: جنگ یک گنج است که باید از آن استخراج کرد. دفاع مقدس متعلق به خوزستان است. بزرگترین عملیات‌ها و بیشترین شهدا در این موقیعت مکانی رخ داده است. 1 هزار و 500 دختر و زن در این نقطه به شهادت رسیده‌اند.

احمد سراج، عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز نیز به عنوان یکی از اعضای شورای سیاست گذاری نمایشگاهِ «شاخه‌های پیروزی» در این جلسه گفت: برنامه‌ای که برای هفته بسیج در این مجموعه در نظر گرفته شده بسیار نو، جدید و امری فاخر و زیبایی است که نشان از دست‌اندرکاران فعال و پیوست هنری دارد.

سراج افزود: امیدوارم در آینده سایر شرکت‌های صنعتی و فولادی وارد چنین عرصه‌ای شوند و به مرور این شرکت‌ها به صورت فرهنگی و هنری به مسئله‌ی دفع مقدس بپردازند.

علی خنیفر، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز افزود: این شرکت 23 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد و در دوران دفاع مقدس دو بار مورد حمله‌ی رژیم بعثی قرار گرفت. لوله‌سازی اهواز در مقطعی میزبان جهاد نصر کرمان و خراسان نیز بود.

خنیفر افزود: به همین منظور و با تاسی از واقعه عاشورا، برای ترویج و حفظ فرهنگ ایثار برنامه‌هایی فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس را برگزار می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز توضیح داد: ما چنین رویدادهایی را در کنار تقویت رفاه کارکنان انجام می‌دهیم و خدمت به کارگر را نوعی فرهنگ می‌دانیم باعث پشتیبانی از انقلاب اسلامی می‌شود.

بر اساس این گزارش ،  شرکت لوله سازی اهواز به مناسبت هفته دفاع مقدس در نظر دارد نمایشگاهی هنری و فرهنگی با عنوان «شاخه‌های پیروزی» را در این شرکت برگزار کند.