اخبار شرکتها-خرید خودرو در سال‌های اخیر با مشکلاتی همراه بوده‌است. پس از وضع قانون ممنوعیت ورود خودروهای با حجم موتور بیشتر از دو و نیم لیتر به ایران، به‌راحتی می‌توان گفت که در بازار کشور، یافتن خودروهایی که از پیشرانه‌های حجیم و قدرتمند برخوردار باشند، کار ساده‌ای نیست. در بازار فعلی، خرید خودرو و پیدا کردن ماشینی که از لحاظ مشخصات فنی شاخص باشد، بسیار دشوار است. با این حال، وضعیت آن‌چنان هم نا‌امیدکننده نیست. اگر کمی جستجو کنید، هنوز هم می‌توان خودروهایی را پیدا کرد که از این نظر خواسته‌های خریدار را برآورده کند. در این مقاله از همراه مکانیک، به بررسی مشخصات فنی سه خودروی وارداتی، با پیشرانه‌های نسبتاً قوی و مشخصات فنی راضی‌کننده می‌پردازیم. خودروهایی که امروز در محدوده قیمتی ۷۵۰ میلیون تومان در بازار کشور به فروش می‌رسند.

خرید میتسوبیشی  ASXمدل 2014 فول

خرید و فروش میتسوبیشی ASX ؛ بازار خودرو میتسوبیشی ASX به دلایل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و تورم، با تلاطم زیادی همراه است. همچنین به‌دلیل این‌که اکثر مردم در مورد مشخصات فنی و شرایط بازار خرید میتسوبیشی ASX اطلاعات کافی ندارند، فرصت مناسبی برای سوءاستفاده‌کنندگان از بازار فروش میتسوبیشی ASX فراهم شده است. همراه مکانیک با متخصصان خبره و مجرب خود در کنار شما است تا علاوه‌بر راهنمایی در خرید میتسوبیشی ASX دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش میتسوبیشی ASX کارکرده با قیمت واقعی نیز به شما کمک کند. برای خرید میتسوبیشی asx وارد آدرس زیر شوید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/mitsubishi/asx/

شرکت میتسوبیشی در سال ۲۰۱۰ این مدل از خودرو تولیدی خود را در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد. شاید بتوان گفت میتسوبیشی ASX یکی از شاسی‌بلندهای کم‌عیب و ایراد به‌حساب می‌آید. همچنین ASX با قابلیت‌های مناسب خود موجب اقبال خریداران شد که ازجمله این قابلیت‌ها، جعبه‌دنده اقتصادی و قطعات باکیفیت و دوام فنی بالای این اتومبیل است. در کنار این موارد، سیستم‌صوتی حرفه‌ای را نیز باید به مزایای آن اضافه کرد.

همراه با نکات مثبت گفته‌شده، نکته‌ای که در خرید خودرو کارکرده باید به آن توجه کرد؛ فروش نسبتا سخت آن در بازار خرید و فروش خودرو دست دوم است. موضوع دیگر درباره میتسوبیشی ASX این است که جدیدترین مدل موجود آن در ایران مربوط‌به سال 2018 می‌شود و نسخه‌های جدیدتر آن هنوز وارد ایران نشده است. میتسوبیشی  ASXمدل 2014 فول، هم‌اکنون در رنج قیمتی حدود ۷۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

خرید پژو 2008 مدل 98

 

خرید و فروش پژو 2008 ؛ بازار خودرو پژو 2008 به دلایل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و تورم، با تلاطم زیادی همراه است. همچنین به‌دلیل این‌که اکثر مردم در مورد مشخصات فنی و شرایط بازار خرید پژو 2008 اطلاعات کافی ندارند، فرصت مناسبی برای سوءاستفاده‌کنندگان از بازار فروش پژو 2008 فراهم شده است. همراه مکانیک با متخصصان خبره و مجرب خود در کنار شما است تا علاوه‌بر راهنمایی در خرید پژو 2008 دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش پژو 2008 کارکرده با قیمت واقعی نیز به شما کمک کند. ضمنا حتما از آگهی‌های خرید پژو 2008 دیدن کنید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/peugeot/peguet2008/

پژو 2008 از شاسی‌بلندهای مشهور فرانسوی است که از یک پیشرانه قدرتمند با کارکرد فنی راضی‌کننده برخوردار است و نسخه کارکرده 98 آن، با قیمتی در حدود 750 میلیون تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود. عملکرد فنی و شتاب بالای پژو ۲۰۰۸ از شاخص‌ترین مزیت‌های این خودرو به‌حساب می‌آیند. یک موتور ۴ سیلندر توربوشارژ، توانایی تولید ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارد که به وسیله یک جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک به‌سوی چرخ‌های جلو روا‌نه می‌شود. این اتومبیل سرعت صفر تا صد 8.2 دهم ثانیه را از خود به‌ثبت رسانده است و دارای حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است. میزان مصرف سوخت ترکیبی پژو 2008، 6.7 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. باوجود یک پیشرانه توربوشارژ نسبتا پرقدرت و عملکرد فنی فوق‌العاده، می‌توان انتظار داشت که خرید خودروی پژو ۲۰۰۸ از نظر اقتصادی بسیار به‌صرفه است و مشکلات چندانی برای خریدار به‌وجود نمی‌آورد. اگر این خودرو را به‌عنوان گزینهای برای خرید انتخاب کرده‌اید، باید در نظر داشته باشید که حساسیت پیشرانه به بنزین کم‌کیفیت از معایب آن است. بنابراین، در صورتی‌که در زمینه نگهداری از خودرو چندان دقیق عمل نمی‌کنید، خرید پژو ۲۰۰۸ انتخاب خوبی برای شما نیست.

 خرید کیا سراتو وارداتی مدل 2015 فول

 خرید و فروش کیا سراتو ؛ بازار خودرو کیا سراتو به دلایل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و تورم، با تلاطم زیادی همراه است. همچنین به‌دلیل این‌که اکثر مردم در مورد مشخصات فنی و شرایط بازار خرید کیا سراتو اطلاعات کافی ندارند، فرصت مناسبی برای سوءاستفاده‌کنندگان از بازار فروش کیا سراتو فراهم شده است. همراه مکانیک با متخصصان خبره و مجرب خود در کنار شما است تا علاوه‌بر راهنمایی در خرید کیا سراتو دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش کیا سراتو کارکرده با قیمت واقعی نیز به شما کمک کند. برای دیدن آگهی‌های خرید سراتو وارداتی همراه مکانیک وارد صفحه زیر شوید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/kia/cerato/

سراتو وارداتی از سدان‌های جمع‌وجور کمپانی کیا است که نیرو محرکه خود را از یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی با حجم 1.8 لیتر تامین می‌کند. نیروی این موتور ۱۵۹ اسب بخار قدرت و ۱۹۴ نیوتن‌متر گشتاور را تولید می‌کند که توسط یک جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک به‌سمت چرخ‌های جلو روا‌نه می‌شود. این خودرو دارای شتاب صفر تا صد 10.5 ثانیه است و حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت را به‌ثبت رسانده است. اگر به‌دنبال خرید خودروی مقرون به‌صرفه و با مشخصات فنی مناسب هستید، می‌توانید خرید کیا سراتو مدل 2015 فول را به‌عنوان یکی از اولویت‌های خود در نظر داشته باشید. کیا سراتو مدل ۲۰۱۵ فول، هم‌اکنون در رنج قیمتی حدود ۷۵۰ میلیون تومان، در بازار کشور خرید و فروش می‌شود.

کلام پایانی

در این مقاله از همراه مکانیک، به بررسی مشخصات فنی سه خودرو وارداتی در محدوده قیمتی ۷۵۰ میلیون تومان پرداختیم. این خودروها با این‌که مدت زمان زیادی از عرضه اولیه آن‌ها می‌گذرد، اما هنوز طرفداران خاص خود را دارند و در شرایط فعلی بازار و ممنوعیت واردات خودرو به کشور، گزینه‌های مناسبی برای خرید هستند.

مجموعه همراه مکانیک موسس اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودرو کارشناسی شده در کشور است و تلاش می‌کند تا امکان خرید ماشین کارکرده مطمئن را برای همه خریداران خودرو فراهم آورد. همه خودروهای موجود در نمایشگاه همراه مکانیک کارشناسی شده‌اند و همراه با ضمانت 7 روزه جبران خسارت به فروش می‌رسند. اگر قصد خرید خودرو دارید با مراجعه به سایت همراه مکانیک، ریسک خرید و فروش خودرو را به حداقل برسانید.