اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در این سفر علاوه بر بازدید از شعب استان یزد، اردکان و میبد مصاحبه استخدامی افراد جدید الورود نیز برگزار و عملکرد شعب و سرمایه انسانی استان یزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش علیرضا دمیرچی معاون توسعه سرمایه انسانی و آموزش با بیان این نکته که رشد و توسعه و موفقیت یک سازمان تا حد زیادی به تلاش، انگیزش و رضایت منابع انسانی آن بستگی دارد گفت: رضایت شغلی، علاقه و وفاداری به سازمان موجب بالندگی کارکنان در کنار رشد سازمان خواهد شد. از اینرو توجه ویژه به موارد عنوان شده از اولویت های معاونت سرمایه انسانی در بانک ایران زمین است.

در این بازدیدها تعدادی از پرسنل که حائز شرایط لازم بودند به درجات بالاتر از جمله معاون و رئیس شعبه ارتقاء داده شدند.

علی فتاحی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش با بیان اینکه شعب بانک ایران زمین در استان یزد جایگاه اول را در بین بانکهای خصوصی در جذب سپرده ها دارند، افزود: میانگین سنی پرسنل استان یزد بسیار کم است و این پتانسیل ویژه برای این استان محسوب می شود، زیرا جوانان انگیزه های زیادی برای دستیابی به موفقیت دارند.

مدیر استان در این بازدید به ظرفیت های فراوان استان یزد به لحاظ جذب منابع اشاره کرد و از همکاران خواست تمام تلاش خود را در جهت دستیابی به موفقیت به کار گیرند.