اخبار شرکتها-به گزارش شستا رسانه، منا ابروفراخ مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین با اعلام این خبر گفت: همانطور که در حوزه ورقهای فشرده چوبی،  اولین تولید کننده ام دی اف در کشور بودیم در عرضه این محصول در بورس کالا نیز اولین شرکت در حوزه سلولزی و ام دی اف هستیم که توانستیم 44 تن از این محصول را روی تابلو بورس کالا ایران معامله نماییم.

ابروفراخ در ادامه تصریح کرد:  این تازه ابتدای راه است و طی برنامه ریزی‏های صورت پذیرفته در روزهای آینده با توجه به پذیرش هر پنج شرکت تولیدی مجموعه در بورس کالا، شاهد عرضه بیشتر محصولات گروه از جمله تیشو و کاغذ بسته بندی نیز برای اولین بار در کشور باشیم.

وی با ابراز رضایت از مکانیزم عرضه ام دی اف شرکت صنایع چوب خزرکاسپین در بورس کالا افزود:  به‌طورقطع جهت افزایش شفافیت به سمت گسترش این روش عرضه پیش خواهیم رفت و در عرضه‌های بعدی تلاش خواهیم کرد تا محصول تیشو دو شرکت حریر خوزستان و لطیف و  محصول کاغذ بسته بندی دو شرکت چوکا و کاوه را نیز در بورس کالا عرضه کنیم.

مدیرعامل تاسیکو در انتها گفت: مزیت مهم این روش برای عرضه کننده، حاکم شدن مکانیزم عرضه و تقاضا و شفافیت بر معاملات گروه سلولزی است که مورد تأکید مدیرعامل محترم مجموعه شستا و تاپیکو می باشد.

گفتنی است، گروه صنعت سلولزی به عنوان تنها هلدینگ تخصصی در حوزه سلولزی با دارا بودن پنج شرکت مدیریتی در سه حوزه تیشو، کاغذ بسته بندی و اوراق فشرده (MDF و PVC) فعالیت کرده و مالکیت صد در صدی این هلدینگ متعلق به گروه نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو ) می باشد.