اخبار شرکتها-به گزارش سایپانیوز و به نقل از روابط عمومی پارس خودرو، ‎در این طرح خریداران خودروهای "ساندرو و استپ وی اتوماتیک" می توانند از طرح های متنوع پیشنهادی در خصوص تبدیل خودروهای خود استفاده کنند.

‎در طرح شماره یک مشتریان محترم ساندرو اتوماتیک و استپ وی اتوماتیک می توانند سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه سایپا ۱۳۱ به آخرین قیمت اعلامی کارخانه، یک دستگاه کوییک اتوماتیک و همچنین یک دستگاه کوییکR به قیمت تیر ۹۷ دریافت کنند.

‎در طرح شماره دو مشتریان محترم می توانند یک دستگاه کوییکR به صورت رایگان (بدون نیاز به پرداخت وجه) و یک دستگاه کوییک اتوماتیک با قیمت تیرماه ۹۷ (از محل پیش پرداخت ثبت نام خودروی رنو به علاوه سود متعلقه تاکنون) دریافت کنند.

‎در طرح شماره سه نیز مشتریان محترم می توانند سه دستگاه خودرو شامل دو دستگاه کوییکR به قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییک اتوماتیک به قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند.

‎در طرح شماره ۴ هم مشتریان محترم می توانند ۳ دستگاه حودروی کوییکR با قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند.

‎طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو مشتریان محترم محصولات رنو با گیربکس دنده ای نیز می توانند از طرح تبدیل این تعهدات به یک دستگاه کوییکR با قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییکR رایگان بهره مند شوند.

مشتریان محترم گروه خودروسازی سایپا می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شبکه نمایندگی های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور مراجعه کنند.