به گزارش‌ «نود اقتصادی»، علی‌اصغر عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در طول ۴۰ سال گذشته عده‌ای که می‌خواستند اقتصاد کشور را گروگان بگیرند تولید ثروت را عمل قبیحی دانستند. می‌گفتند آدم انقلابی نباید دنبال تولید ثروت و تجارت باشد. همین اتفاق باعث شده که امروز خاکریزهای اقتصادی در دست کسانی باشد که هیچ اعتقادی به انقلاب ندارند.

وی بیان کرد: امروز عده‌ای تبلیغ می‌کنند و می‌گویند که هر کسی صادرات و واردات انجام دهد حتما فاسد و رانت خوار است. باید بگویم که این یک حرکت نفوذی خزنده نیست. آیا اینکه یک نفر سال‌های سال در بخش خصوصی به عنوان یک کارآفرین نمونه یا صادرکننده نمونه بدون استفاده از رانت موفق شده است، بد است؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ثروت میلیاردی زمانی بد است که کسی وزیر یا وکیل باشد و امروز یک باره به میلیاردها ثروت برسد. کسی که هیچ وزارت و وکالتی نداشته و وارد عرصه جهاد اقتصادی شده و بیش از ۳۵ هزار شغل ایجاد کرده شایسته احترام است. رزم حسینی کسی بود که وقتی وارد دولت شد تمام سهام‌های خود را در شرکت‌هایی که داشته واگذار کرد تا دچار تعارض منافع نشود.

عنابستانی گفت: بعضی‌ها تحت تأثیر زردنویسان فضای مجازی هستند. هیچ کدام از اعضای خانواده آقای رزم حسینی در خارج از کشور ساکن نیستند. بنده به عنوان نماینده به خاطر این نوع صحبت‌ها و توهین‌ها از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی رزم حسینی شناخت موانع تولید و تجارت است. همه ما در حوزه‌های انتخابیه خود واحدهای بزرگ اقتصادی داریم که به مسئولیت اجتماعی خودشان عمل نمی‌کنند. این واحدها نسبت به ایجاد اشتغال در منطقه بی‌تفاوت هستند.