به گزارش «نود اقتصادی»، حسن روحانی، رئیس جمهور اظهار داشت: مردم برای کمبود و مشکلات در کشور اگر می‌خواهند لعن و نفرین کنند آدرسش کاخ سفید در واشنگتن است، آدرس اشتباه کسی به آن ها ندهد.

وی بیان کرد: یک عده‌ای به خاطر منافع غلط گروهی و باندی به مردم آدرس غلط ندهند. آدرس صحیح تمام جنایات و فشار بر مردم عزیز ایران واشنگتن دی سی کاخ سفید است و آن‌هایی که داخل این ساختمان هستند این همه جنایات علیه ملت ایران روا داشته اند و شما می‌بینید هر روز فشار و مشکلات است. البته مردم ما ایستادگی و مقاومت کردند خم به ابرو نیاوردند و خم نشدند در برابر این قلدرها اما به هر حال آثار سوء است و دارای سختی و مشکلات است.

رئیس جمهور ادامه داد: مردم می بایست در این سالها ها زندگی خیلی راحت تری می داشتند می‌بایست اجناس به مراتب ارزان تر باشد می‌بایست دلار به قیمت معقولش بود، تمام این جنایات پای کاخ سفید است.

روحانی گفت: جمهوری اسلامی پای عهدش باقی مانده است. یکجانبه پای همه مقررات مانده است، حالا یک وقتی بود حرف حقی می زدیم دو سه تا کشور از ما حمایت می کردند اما امروز فقط دو سه کشور از آمریکا حمایت می کنند.

وی افزود: ما لعن و نفرین و کینه مان را با آدرس صحیح و درست بفرستیم آن کسی که جنایت کار است کاخ نشین کاخ سفید است، منشا تمام مشکلات مردم از صهیونیست، ارتجاع و تندهای آمریکاست، امروز فرمانده این کار در آمریکاست و دارد علیه مردم ایران جنایت می کند.