به گزارش «نود اقتصادی»، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: سهام عدالت برای اقشار ضعیف جامعه است اما در سال ۸۵ امکان ثبت نام برای بسیاری از افراد به دلیل فقر اقتصادی، اجتماعی و تحصیلی وجود نداشته لذا از قلم افتاده‌اند اما اکنون دولت به آن‌ها می‌گوید؛ در لیست ثبت نام نیستید.

نماینده مردم رشت در مجلس اضافه کرد: سهام عدالت به مثابه شیرینی دولت به اقشار آسیب‌پذیر است لذا انتظار است کام تمامی واجدین شرایط را با آن شیرین کند و نسبت به اصلاح لیست تخصیص این سهام اقدام و تبعیض ناروای پیش آمده هرچه سریع‌تر برطرف شود.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اینکه اکنون تعداد جاماندگان سهام عدالت مشخص نیست، اظهار کرد: جاماندگان باید از جهت اینکه جزو شمول دهک‌های پایین هستند، مورد راستی آزمایی قرار گیرند و درصورتی که تعداد آن‌ها بالا باشد، مجلس بعدی می‌تواند تصمیم‌گیری لازم را انجام دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس افزود: اگرچه دولت توانست یکی از وعده‌های خود را محقق کند اما باید تمهیداتی اتخاذ کرد که سوء استفادکنندگان، سهام اقشار ضعیف را ارزان نخرند و مافیای دیگری شکل گیرد.