به گزارش «نود اقتصادی»، به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، ابراهیم مرادی، مدیرکل فرودگاه با اعلام این خبر گفت: مسافران و مراجعان فرودگاه مهرآباد در ۲۲ بهمن ماه و همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی و اربعین شهید سردار سلیمانی، می‌توانند از مسیر‌های در نظر گرفته شده استفاده کنند و از بزرگراه ستاری به سمت جنوب وارد جاده مخصوص و در ادامه از مسیر جاده مخصوص وارد خیابان فرودگاه شوند.

وی افزود: برای خروج نیز، خیابان معراج در دسترس خواهد بود که مسافران می‌توانند از آن مسیر به جنوب میدان آزادی، سپس آیت الله سعیدی و جاده قدیم تهران-کرج دسترسی داشته باشند و مسیر خود را انتخاب کنند.

مرادی تاکید کرد: به دلیل محدودیت‌های مسیر‌های دسترسی به فرودگاه، مسافران باید زمان خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که دو ساعت پیش از پرواز جهت انجام فرایند پروازی در فرودگاه حضور داشته باشند.

همچنین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور با صدور اطلاعیه‌ای، از همه مسافران درخواست کرد تا پیش از عزیمت به فرودگاه‌های سراسر کشور، با شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند و وضع پرواز را چک کنند.

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور اعلام کرد: با توجه به تداوم نزولات آسمانی در اکثر نقاط کشور طی سه روز آینده، مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه، از وضع پرواز خود اطلاع حاصل کنند.