«نود اقتصادی»:نماینده مردم شهرستان بروجن اعلام کرده است  که طرح سوال از وزیر اقتصاد و دارائی در خصوصت تعلل در اجرای طرح جامع مالیاتی علی رغم صرف دهها میلیارد تومان از بودجه بیت المال و وعده های غیر صادقانه وزیر و مدیران ارشد سازمان امور مالیاتی در خصوص راه اندازی این پروژه ملی از نیمه دوم ساال 96 کلید خورده است.

دکتر خدیجه ربیعی فرادنبه در توضیاحتی  که برای پایگاه خبری 90  اقتصادی  ارسال کرده آورده است:عطف به خبرمنتشر شده در آن خبرگزاری در تاریخ 16 مرداد ماه سال جاری با عنوان " سامانه جامع مالیاتی زیر تیغ منفعت طلبان" به اطلاع می¬رساند نظر به اینکه در متن مذکور با دادن نشانی¬های مختلف و ذکر حروف اختصاری اینجانب موارد کذب و ناروائی به شخصیت حقیقی و حقوقی بنده به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان بروجن نسبت داده شده است لذا برابر ماده 23 قانون   مطبوعات از جنابعالی تقاضا می¬شود نسبت به انتشار جوابیه زیر اقدام مقتضی را معمول دارید:

گفته شده است اینجانب از سال 94 طرح سوال از وزیر اقتصاد و دارائی را در دستور کار قرار داده¬ام در حالی که اولاً بنده از خرداد 95 به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی مشغول انجام وظیفه هستم و در سال 94 مسئولیتی به جز عضویت در هیئت علمی دانشگاه نداشته¬ام، ثانیاً طرح سوال از وزیر اقتصاد و دارائی در خصوصت تعلل در اجرای طرح جامع مالیاتی علی¬رغم صرف دهها میلیارد تومان از بودجه بیت¬المال و وعده-های غیر صادقانه وزیر و مدیران ارشد سازمان امور مالیاتی در خصوص راه¬اندازی این پروژه ملی از نیمه دوم ساال 96 کلید خورد.

2- گفته شده است طرح سوال به خاطر پاکسازی پرونده فرار مالیاتی یک شرکت فولادی متعلق به بستگان اینجانب صورت گرفته است؛ اولاً طرح سوال از عدم اجرای طرح و علل تعلل در اتمام این پروژه ملی بوده و نه در مخالفت با آن، همچنین در توضیحات ارائه شده در صحن علنی مجلس به نقش این پروژه در مقابله با فرار مالیاتی اشاره شده. ثانیاً هیچکدام از افراد خانواده و اقوام بنده مالک یا حتی سهامدار جزء هیچگونه شرکت فولادی نیستند که طرح سوال برای پوشش فرار مالیاتی آن مطمح نظر قرار گرفته باشد.

3- گفته شده اینجانب با تهدید و ارعاب وزیر اقتصاد وقت(آقای دکتر طیب نیا) تقاضای کسر رقم مالیات و اعطای معافیت به شرکت فولادی با فرار مالیاتی3000 برابر مبلغ اظهارنامه نموده ام.

واقعاً باعث تأسف است چطور خبرنگار محترم آن خبرگزاری به این راحتی به یک نماینده مجلس تهمت روا می دارد و حتی با این الفاظ در حق آقای طیب¬نیا جفا می کند.

آنچه در این خصوص مطرح بود وصول شکوائیه ای به اینجانب از طرف مدیران یک کارگاه تولید قطعات یدکی کارخانجات صنعتی و تجهیزات پزشکی با 5 نفر پرسنل شاغل مبنی بر اشتباه یک شرکت کاغذی(صوری) در ارسال اطلاعات کذب به سامانه مالیاتی در اجرای ماده 168 مکرر قانون مالیات های مستقیم نسبت به این کارگاه تولیدی و ایجاد مشکلات ناخواسته برای آن بوده است که طبق معمول برای رسیدگی مطابق موازین قانونی به مراجع ذی ربط منعکس شد.

بنا به اطلاع واصله ظاهراً پس از طی مراحل قانونی کل مبلغ مالیات تشخیص داده شده مبلغ 18 میلیون تومان در سال مورد ادعا(عملکرد 1394) بوده که پرداخت و تصفیه شده است و گفته شده خواهر بنده از شرکای این کارگاه تولیدی است که این موضوع کذب محض است و تنها خواهر بنده به نام ربابه ربیعی مسئولیت دفتر ارتباطات مردمی اینجانب را در شهرستان بروجن به عهده داشته و هیچ شغل و سمت دیگری ندارد.

4- هرچند حقانیت بنده در طرح سوال با آراء مثبت نمایندگان به اثبات رسید ولی نباید از فشارهای گسترده برای انصراف اینجانب از طرح سوال و یا صرف نظر کردن از به رأی گذاشتن آن به سادگی عبور کرد.

طبعاً فردی که گام در مسیر ایفای نقش نمایندگی ملت بزرگ ایران در مجلس شورای اسلامی می گذارد باید آمادگی مواجهه با چنین تخریب های ظالمانه ای را داشته باشد لکن از آن خبرگزاری بعید بود بدون استناد به مدارک متقن با تهیه مطلبی سراسر کذب این چنین بی محابا جایگاه نمایندگی مردم در خانه ملت را تخریب و آبشخوری برای ضد انقلاب و مخالفان نظام برای حمله به قوه مقننه تهیه کند.