«نود اقتصادی»- مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت گراد مدعی شد که محصولات شرکت متبوع او در قیاس با محصولات سایر شرکت‌ها همچون "هاکوپیان" گران نبوده و افزود که افرادی که معتقد به گرانی اجناس گراد هستند سری هم به هاکوپیان بزنند زیرا اجناس گراد به لحاظ قیمتی فاصله زیادی با هاکوپیان دارد.

سیدمهدی موسوی در گفتگو با «نود اقتصادی» تاکید کرد که با وجود گران قیمت بودن اجناس "هاکوپیان" اما کیفیت محصولات آنها هم به دلیل استفاده از پارچه‌های ایتالیایی به شدت بالا است.

وی درباره سیاست‌های گراد برای تولید محصولات برای همه طبقات جامعه هم گفت که طبقه متوسط به پایین به طور طبیعی نمی‌تواند لباس‌های برند بپوشد.

به گفته موسوی، قیمت متوسط یک شلوارتک در فروشگاه‌های گراد 300 هزارتومان بوده و بهای هر دست کت و شلوار در این فروشگاه از یک میلیون و 100 هزار تومان شروع می‌شود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت پوشاک گراد با بیان اینکه فروشگاه‌های گراد مشتری‌های خاص خود را دارد تصریح کرد که  واردات البسه خارجی تقلبی با برندهای اروپایی که به  کشور وارد می‌شوند چینی بوده و مردم هم توان تشخیص این تفاوت‌ها را نداشته و واردات این دست لباس‌ها از خارج به تولیدات داخلی و مصرف کننده لطمه می‌زنند.

وی اظهار داشت که عمده پارچه‌های مصرفی در گراد تولید داخلی نبوده و بخش زیادی از آن پارچه‌ها ترک هستند چون کیفیت خوبی دارند.

موسوی به یکی از مشکلات فراروی تولیدکنندگان داخلی در حوزه لباس اشاره کرد و افزود که فروش ویژه با تخفیفی بیش از 25 درصد برای گراد نیازمند اخذ مجوز بوده و ارایه تخفیف مشمول ایراد می شود، حال آنکه فروشگاه "جین وست"، در شرایط فعلی 70 درصد تخفیف در فروش زده و هیچ کسی با او کاری ندارد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت پوشاک گراد گفت که از تولید کنندگان داخلی به آن شکلی که ادعا می‌شود حمایت نمی‌کنند هرچند که شعار زیادی در این خصوص داده می‌شود.