به گزارش «نسیم» به نقل از ستاد مدیریت حمل و نقل ، معاون اجرایی رئیس جمهور طی حکمی سید علی حسینی را به سمت سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت منصوب کرد.

وی در این حکم آورده است؛ با توجه به استعفای جناب آقای فیض بخش از مسئولیت ریاست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، به موجب این حکم جنابعالی را که بحمدا... در طی دوران همکاری در سمت مشاور اینجانب در امور بازرسی و نظارت، اشراف کامل نسبت به امور ستاد مذکور دارید به سمت سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور منصوب می نمایم.

ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از سال 1385 با توجه به تبصره 13 قانون بودجه سال‌های 85 و 86 کل کشور با عنوان ستاد تبصره 13 آغاز بکار کرد که با ابلاغ قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت در سال 1387 به ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت تغییر نام یافت.

برنامه ریزی راهبردی، سیاست گذاری در سهمیه بندی بنزین، سیاست گذاری کارت هوشمند سوخت، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، خروج خودروهای فرسوده و برخی از هماهنگی های بین بخشی و... از جمله اقدامات این ستاد در حوزه حمل و نقل و سوخت بوده است.

علی اکبر محرابیان، سید مهدی هاشمی، محمد رویانیان، سید مجتبی شفیعی و علیرضا فیض بخش از روسای این ستاد از بدو شروع بکار این ستاد تا بحال بوده اند.