پنج شنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۶:۵۸ بعد از ظهر

اخبار بانک رفاه

برای شرکت‌های سیمان فارس، کاشی و سرامیک سعدی و پنجره آریا
انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد

به‌دنبال استقبال مشتریان ارجمند بانک رفاه کارگران و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) برای شرکت‌های سیمان فارس، کاشی و سرامیک سعدی و پنجره آریا از سوی این بانک تمدید شد.

بانک رفاه کارگران صندوق‌های سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم ایجاد می‌کند

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: برای تحقق اهداف شعار سال 1403، صندوق‌های سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم از سوی این بانک ایجاد خواهد شد.

جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران اعلام شد

مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی و ترکیب اولیه جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی و ارزی بانک رفاه کارگران در سال 1402 اعلام شد.

مدیرعامل این بانک تصریح کرد
حمایت بانک رفاه کارگران از سرمایه‌گذاران عمانی

محاد سعید بن باعوین وزیر کار سلطنت عمان که با هدف آشنایی با ظرفیت‌های اقتصادی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برگزاری نشست‌های دوجانبه در حوزه‌های کار، اشتغال و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ایران سفر کرده است، با دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل این بانک در گفت‌وگو با شادا عنوان کرد؛
افزایش سرمایه بانک رفاه از 23 هزار میلیارد ریال به 620 هزار میلیارد ریال/ رشد ۳۰۸ درصدی سود خالص بانک بر اساس صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به رقم خوردن اولین‌هایی در این بانک اشاره کرد که موجب بهره مندی بیشتر مردم و خدمت رسانی بهتر می‌شود؛ افزایش سرمایه بانک از 23 هزار میلیارد ریال به 620 هزار میلیارد ریال، رسیدن نسبت کفایت سرمایه بانک رفاه از نزدیک صفر به حدود 14 درصد، تحول دیجیتال در حوزه بانکداری و ارائه خدمات و … مواردی است که حکایت از عبور از یک وضعیت نابسامان به سمت توسعه دارد.

فیلم/ معاون وزیر اسبق نیرو:
جنوب شهر تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!


فیلم/ رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران:
مسئولان وزارت نیرو در جلسات می‌گویند برقی برای خودروهای برقی ندارند
فیلم/ مدیرعامل توانیر:
سال گذشته ۶۰۰ مگاوات ترانزیت برق آزمایشی به ترکیه داشتیم

پربیننده